PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-07 09:52:26
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: "macko42" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Efendi <f...@r...di> napisał(a):

    > Taki zwyczaj: firma po rozmowie kwalifikacyjnej deklaruje w określonym
    > czasie przekazanie decyzji. Po co informować kandydata, że nie został
    > przyjęty?

    po to zeby kondytat wiedzial na czym stoi.
    wlasnie jestem w takiej sytuacji i bardzo mnie to denerwuje.
    termin podjecia decyzji dawno minal. Dzwonilem do firmy dwukrotnie
    od tego terminu. Sa zapewnienia, ze jestem bardzo interesujacym
    kadydatem dla firmy, ale ciagle potrzebna jest decyzja jakiegos prezesa.
    W miedzyczasie mam inna propozycje i nie moge za bardzo przeciagac
    odpowiedzi. Oprocz tego juz dawno przestalem odpowiadac na inne, ciekawe
    oferty, bo nie chce byc niepowaznym i zaczynac kolejnych rozmow bedac (wg
    zapewnien) bardzo blisko finalu we wspomnianej firmie.

    Nie wiem o co chodzi. Ale takie traktowanie jest dla mnie nie do przyjecia.
    Z kazdym dniem zwloki mam coraz mniejsza chec na podjecie tam pracy.