PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-07 09:33:12
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Efendi [Wed, 7 Sep 2005 11:22:11 +0200]:

    > Nie wiem ile firma miała CVek razem z moim. Rozmowę kwalifikacyjną
    > odbyłem więc zostałem wybrany.

    To tez troche nie tak jest. Rozmowy przeprowadza sie czasami nawet
    z 20-30 osobami, jesli nadeslane dokumenty mniej wiecej sa na tym
    samym poziomie, ewentualnie jesli ktos nie do konca spelniajacy
    wymogi sprawia wrazenie, ze moze byc lepszy od tych calkowicie lub
    prawie calkowicie spelniajacych. Rozmowa nie oznacze ze zostales
    wybrany, tylko ze okazales sie interesujacy w jakims sensie i ktos
    chcial zweryfikowac papiery w spotkaniu IRL.

    > Pytanie brzmiało - czy i jak informować jeśli informować. Chodzi
    > o to by nie lekceważyć ludzi, chodzi o dobre obyczaje i kulturę.

    Czasami to nie jest proste, bo informujesz jednak czlowieka, ktorego
    osobiscie nie znasz. Nie wiesz jak zareaguje, nie wiesz, co sobie po
    takim czy innym zdaniu pomysli. Dlatego raczej ogranicza sie tylko
    do powiedzenia ze "dziekujemy, ale nie mozemy zaproponowac" i sie nie
    wdaje w szczegoly. Natomiast IMO tak, informowac, bo przeciez ktos,
    kto szuka pracy, sklada papiery nie tylko do mnie, i trzymanie tego
    kogos przez ilestam tygodni w niepewnosci moim zdaniem jest nie fair.

    Kira