PracaGrupypl.praca.dyskusjeUdzielanie odmowy zatrudnienia › Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
  • Data: 2005-09-07 08:41:25
    Temat: Re: Udzielanie odmowy zatrudnienia
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Efendi [Wed, 7 Sep 2005 10:15:20 +0200]:

    > To nie jest grupa pl.praca.humor i dziwi mnie, że ktoś chce
    > sobie żartować z przepisów...

    Poczucie humoru wazna rzecz, choc rozumiem ze moze na pewnych
    polach szwankowac -- tam, gdzie Ci bardzo na czyms zalezy. Ale
    tak obiektywnie, to u mnie akurat taki ktoremu glosna muzyka
    przeszkadza, faktycznie moglby miec lekko przechlapane -- bo
    ile mozna to zniesc? A chlopaki lubia sobie posluchac. Moze
    nie non stop, ale na tyle czesto ze zaczalby to byc problem ;)

    Tak samo z innymi czynnikami wystepujacymi w juz istniejacej,
    dobrze zgranej grupie ludzi jest. Prywatnie mozna je po prostu
    omijac, ale jak masz siedziec 8h w pracy to robia sie uciazliwe.

    Kira