PracaGrupypl.praca.dyskusje › UNIQUE NET SYSTEM ???

  • 1. Data: 2003-02-22 00:10:39
    Temat: UNIQUE NET SYSTEM ???
    Od: " chaddy" <c...@p...onet.pl>

    Proszę o wszelkie informacje na temat tej firmy znajdującej się we Wrocławiu
    przy ul. Legnickiej 160.
    Za wszelkie informacje i uwagi z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.T.P.

  • 2. Data: 2003-02-22 15:37:53
    Temat: Re: UNIQUE NET SYSTEM ???
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam!
    Ja już się spotkałem z tą firmą, a właściwie to oni odpowiedzieli na moją
    aplikację. Nie wiem w jakim celu chcesz te informację, ale jak chodzi o
    możliwość pracy właśnie w tej firmie to nie skorzystałem. Wydało mi się
    dziwne, w odpowiedzi na moją kandydaturę odesłali mi list z ankietą w której
    miałem podać dość osobiste informacje (między innymi: majątek trwały, który
    posiadam,), miałem jak najszybciej odesłać tą ankietę wraz z ksero dowodu i
    UWAGA! "notarialny wzór mojego podpisu". Po kilku poradach znajomych
    stwierdziłem , że tu coś śmierdzi. Postanowiłem tam zadzwonić, bo w żaden
    sposób nie mogłem zaczernąć informacji na temat tej firmy (nie było jej w
    żadnej panoramie firm i nawet na internecie!). Wykonałem telefon, który
    rozwiał moje wszelkie wątpliwości!
    Odebrała Pani, która poinformowała mnie, że te wszystkie informacje zawarte w
    ankiecie są potrzebne do dalszej rekrutacji, ale powiedziałem, że jeszcze
    żadna się nie odbyła więc jest to podejrzane. Najlepsze było to, jak się
    spytałem czym zajmuje się ta firma, usłyszałem w odpowiedzi, że wszystkim!!
    Ja nie zaryzykowałem dalszej współpracy z UNIQUE!

    Pozdrawiam i jestem ciekaw co Ty na to!
    Petelik

  • 3. Data: 2003-02-22 17:40:16
    Od: wer <w...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
> [...]

    > spytałem czym zajmuje się ta firma, usłyszałem w odpowiedzi, że wszystkim!!
    > Ja nie zaryzykowałem dalszej współpracy z UNIQUE!

    Mi cos sie wydaje, ze ta firma robi systemy sieciowe, nie sieci
    komputerowe, ale budowanie sieci a la sky line.

    wer

  • 4. Data: 2003-03-05 18:30:40
    Od: "doris" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >Pozdrawiam.T.P.
    >
    >Wiem na temat tej firmy bardzo dużo ponieważ pracuję dla tej firmy. jesli
    chcesz jakieś konkrety to napisz i zapytaj, d...@p...onet.pl, pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl