PracaGrupypl.praca.dyskusje › CHCE WYJECHAC W RAMACH W&T

  • 1. Data: 2003-02-21 19:22:44
    Temat: CHCE WYJECHAC W RAMACH W&T
    Od: "gigant" <g...@t...pl>

    Pomyslalem ze warto by bylo pojechac popracowac do stanow. Nie znam jednak
    firm, a ostatnio sie wiele slyszy o oszustwach i tym podobnych. NIe mam tez
    pojecia jak to sie wszystko odbywa i jak wyglada od prawdziwej strony a nie
    tej pokazanej na stronach internetowych. Jesli mozecie to prosilbym o
    komentarza, pomoc, strony internetowe i opis wlasnych doswiadczen. Podajcie
    mi nazwy wiarygodnych firm. po prostu interesuje mnie jak najwiecej
    prawdziwych informacji. zdaje sobie sprawe ze nie jestem pierwszym ktory o
    to pyta, ale i tak na was licze.
    Z GORY DZIEKUJE.