PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to takiego ośw. o pełni praw publ.

  • 1. Data: 2003-02-22 09:38:33
    Temat: Co to takiego ośw. o pełni praw publ.
    Od: "MariaZet" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Może mi to ktoś wyjaśnić? Co to takiego jest "oświadczenia kandydata
    o korzystaniu z pełni praw publicznych" ? Czy mam to samemu napisać?

    Z poważaniem Marian Zet

  • 2. Data: 2003-02-22 12:23:46
    Temat: Re: Co to takiego ośw. o pełni praw publ.
    Od: flyer <f...@g...pl>

    MariaZet napisał:

    > Witam. Może mi to ktoś wyjaśnić? Co to takiego jest "oświadczenia kandydata
    > o korzystaniu z pełni praw publicznych" ? Czy mam to samemu napisać?

    A i uwaga porzadkowa - skoro zasz napisane OSWIDCZENIE a nie
    ZASWIADCZENIA, to ewidentnie sugeruje, ze masz sam to napisac i nawet
    sam podpisac ;).

    Flyer

  • 3. Data: 2003-02-22 12:23:50
    Od: flyer <f...@g...pl>

    MariaZet napisał:

    > Witam. Może mi to ktoś wyjaśnić? Co to takiego jest "oświadczenia kandydata
    > o korzystaniu z pełni praw publicznych" ? Czy mam to samemu napisać?

    "Ja, niżej podpisany xxxxxxxx yyyyyyyyyy legitymujący się dowodem
    osobistym zzz 0000000 oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwo
    popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych."

    Tekst byl gdzie na stronie USC, tylko trzeba bylo poszukac.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-02-23 21:14:17
    Od: "maniana" <n...@m...com>

    > Witam. Może mi to ktoś wyjaśnić? Co to takiego jest "oświadczenia
    kandydata
    > o korzystaniu z pełni praw publicznych" ? Czy mam to samemu napisać?

    Piszesz, że oświadczasz, iż korzystasz z pełni praw publicznych i
    podpisujesz. Chyba że jesteś pozbawiony ich wyrokiem sądu karnego bądź
    ubezwłasnowoniony.

    MK