PracaGrupypl.praca.dyskusje › kamery w pracy

  • 1. Data: 2003-02-21 18:33:41
    Temat: kamery w pracy
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    Witam.

    W najbliższym czasie w moim zakładzie maja zostać zamontowane kamery (kable
    juz są). Mam taki epytanko. Czy to jest w całkowitej zgodzie z prawem? Czy
    są jakieś ograniczenia, bo szczerze mówiąc nie uśmiecha się nam, aby
    szefowie sobie patrzyli jak pracujemy i czy przypadkiem nie kombinujemy, jak
    tu bu się pobijać. :)

    Kudlaty

  • 2. Data: 2003-02-21 18:54:21
    Temat: Re: kamery w pracy
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > W najbliższym czasie w moim zakładzie maja zostać zamontowane kamery
    (kable
    > juz są). Mam taki epytanko. Czy to jest w całkowitej zgodzie z prawem?

    Myślę, że tak. A jak by sam przełożony stał i oglądał jak udajecie
    zapracowanych ;-) czy to by mogło nie być zgodne z prawem?

    --
    Przemysław Roguziński

    www.value-at-risk.prv.pl - nowoczesne metody zarządzania ryzykiem

  • 3. Data: 2003-02-21 21:15:13
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > są jakieś ograniczenia, bo szczerze mówiąc nie uśmiecha się nam, aby
    > szefowie sobie patrzyli jak pracujemy i czy przypadkiem nie kombinujemy,

    Jeżeli poinformują was wcześniej o kamerach to jak najbardziej. A czy
    "kombinowanie jak się tu poobijać" jest zgodne z prawem ?:)

    Tomek

  • 4. Data: 2003-02-21 21:53:17
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > są jakieś ograniczenia, bo szczerze mówiąc nie uśmiecha się nam, aby
    > szefowie sobie patrzyli jak pracujemy i czy przypadkiem nie kombinujemy,

    a co ? obijasz sie w pracy czy moze wstydzisz sie tego, ze dlubiesz w nosie
    ?
    sa miejsca takie jak kibelek gdzie kamer nie moze byc. wszedzie indziej moga
    i jesli to poprawi wasza wydajnosc pracy to dla szefa lepiej - ma do tego
    prawo. jesli zas morale pracownikow spadnie i sie pozwalniaja to tez jego
    decyzja.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 5. Data: 2003-02-22 06:55:18
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > a co ? obijasz sie w pracy czy moze wstydzisz sie tego, ze dlubiesz w
    nosie

    Nie obijam się. To była taki przykład. Zresztą w całym zakładzie tylko ja
    olewam te kamery. Mi one nie przeszkadzaja. Ale są ludzie którym
    przeszkadzają i oni prosili abym to zbadał. W każdym razie dzięki za opinie.

    Kudlaty

  • 6. Data: 2003-02-22 12:23:39
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Kudlaty napisał:

    > Nie obijam się. To była taki przykład. Zresztą w całym zakładzie tylko ja
    > olewam te kamery. Mi one nie przeszkadzaja. Ale są ludzie którym
    > przeszkadzają i oni prosili abym to zbadał. W każdym razie dzięki za opinie.

    Na elektryce sie zbyt nie znam (tyle co z liceum), ale moze poprobujcie
    poprzykladac dzialajace transformatory do kabelkow :).

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-22 17:15:34
    Od: "Kudlaty" <k...@g...pl>

    > Na elektryce sie zbyt nie znam (tyle co z liceum), ale moze poprobujcie
    > poprzykladac dzialajace transformatory do kabelkow :).

    :) Dobre. Już o takich cudach myślą :)
    Myślę jednak, że to by się szybko skończyło.
    Swoją drogą to ludzie mają wyobraźnię.

    Pozdrowienia
    Kudlaty