PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tylko dla informatykow LOL

  • 1. Data: 2004-04-09 10:03:27
    Temat: Tylko dla informatykow LOL
    Od: "VomitroN" <v...@N...interia.pl>

    Oferta pracy dla informatyka z pl.praca.oferowana.
    ROTFL na calego.
    Wymieklem.

  • 2. Data: 2004-04-09 10:31:42
    Temat: Re: Tylko dla informatykow LOL
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik VomitroN napisał:
    > Oferta pracy dla informatyka z pl.praca.oferowana.
    > ROTFL na calego.
    > Wymieklem.
    >

    > zvŠŻ7­ÁŞójx?????Ö§ÉČh˛?čĂ'!?'łmçgÉČ]?ŞhśźŢn?čqë.­é+
    şÖ??,ŕĄŮâ{5,ľ
    > ŹÍŮö÷O=î???ş'?çZ?'!˘ĘŁ ??<Ô6˝wŢ?3ÉČÚ

    Kodowanie w porzadku, naruszen netykiety nie stwierdzono - nie wiem o co
    ci chodzi ;)

    Po prostu zlecenie powiazane ze zgloszeniem problemu ;)
    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-04-09 11:33:17
    Od: "VomitroN" <v...@N...interia.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c55tfi$67d$1@inews.gazeta.pl..> >

    zvŠŻ7­ÁŞójx?????Ö§ÉČh˛?čĂ'!?'łmçgÉČ]?ŞhśźŢn?čqë.­é+
    şÖ??,ŕĄŮâ{5,ľ

    > Kodowanie w porzadku, naruszen netykiety nie stwierdzono - nie
    >wiem o >co ci chodzi ;)

    No pomyslalem sobie ze 4 letni staz astronauty dla helpdeska to
    moze lekko spore wymagania jak na te warunki placowe : ))

    VomitroN

  • 4. Data: 2004-04-09 12:11:41
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@N...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > VomitroN
    >
    > Ja juz wielokrotnie spotkalem sie z takimi ofertami pracy dla informatykow
    poprosty w ten sposob odsiewaja ludzi ktorzy tylko mysla ze sa informatykami
    :))) Tak naprawde odczytanie tej oferty jest banalne trzeba poprstu miec
    jakies pojecie o Outlooku-u i kodowaniu tekstu.....

    Pozdrowki.

  • 5. Data: 2004-04-09 12:43:23
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "vorest" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > :))) Tak naprawde odczytanie tej oferty jest banalne trzeba poprstu miec
    > jakies pojecie o Outlooku-u i kodowaniu tekstu.....

    Oczywiście, że odczytanie jest banalne, ale dla tych, którzy nie poradzili
    sobie z zagadką, zamieszczam ogłoszenie:

    Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów poszukuje osoby do pracy
    na stanowisko:

    Help Desk/ Serwisant

    Wymagania:
    - wyksztalcenie min. srednie
    - bardzo dobra znajomosc systemow MS Windows 98/2000/XP
    - dobra znajosc MS Office
    - dobra znajomosc zagadnien sieciowych LAN
    - dobra znajomosc budowy komputera i serwisowania sprzetu komputerowego
    - umiejetnosc szybkiego uczenia sie i dostosowania do srodowiska,
    - umiejetnosc pracy w zespole.
    - doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku 1 rok

    Dodatkowym atutem bedzie:
    - certyfikat MCP,
    - wyksztalcenie informatyczne,

    Oferujemy:
    - stale zatrudnienie (po okresie probnym),
    - darmową opiekę learską w renomowanej niepublicznej klinice,
    - prace w dynamicznym zespole.

    Preferowane sa aplikacje naplywajace droga elektroniczna, zawierajace CV (ze
    zdjęciem) i list motywacyjny (ewentualnie referencje) na adres
    p...@m...waw.pl

    Prosze zamiescic klauzule: "Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych
    osobowych niezbednych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawa z
    dn.29.08.97 o Ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, pozycja 883

    :)

  • 6. Data: 2004-04-09 13:04:51
    Od: "VomitroN" <v...@N...interia.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał
    w wiadomości news:c565h3$h9t$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, że odczytanie jest banalne, ale dla tych, którzy
    nie poradzili
    > sobie z zagadką, zamieszczam ogłoszenie.

    A ja i tak w dalszym ciagu uwazam ze zmiana kodowania nie jest
    pulapka dla potencjalnych kandydatow, tylko akurat osoba ktora
    pisala to ogloszenie nie ma raczej pojecia nawet o MS OE.
    Ale coz. Informatyk w mojej firmie juz chyba do emerytury bedzie
    uzywal pojecia "plaptop". Wiec co sie dziwic takim kwatuszkom
    jak jakies kodowanie w ogloszeniu o prace dla informatyka :))))
    VomitroN

  • 7. Data: 2004-04-09 17:39:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    VomitroN wrote:
    > A ja i tak w dalszym ciagu uwazam ze zmiana kodowania nie jest
    > pulapka dla potencjalnych kandydatow, tylko akurat osoba ktora
    > pisala to ogloszenie nie ma raczej pojecia nawet o MS OE.

    Zgadza się. Mój błąd, że puściłem to ogłoszenie. Jakoś przemknęło.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 8. Data: 2004-04-09 18:06:26
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    VomitroN wrote:
    > Oferta pracy dla informatyka z pl.praca.oferowana.
    > ROTFL na calego.
    > Wymieklem.

    [ciach sieczka]

    Hej, no co wy chcecie ? Mi się udało rozszyfrować o co chodzi, winna
    była zła informacja o kodowaniu :

    Czytniki zwykły tekst na bazie nagłówka zinterpretowały jako base64 i
    tak pokazały. Ogłoszenie miało treść :

    <cycat>

[...]

    Trochę mnie to rozczarowało, bo jak się zabrałem do tego, to miałem
    nadzieję, że to ogłoszenie to podpucha, w której chodziło o to żeby
    nietrywialnie zhackować ogłoszenie : posiedzę pół nocki, a potem dostanę
    propozycję pracy, gdzie dostanę służbowe Ferrari Testarossa, Nokię
    Communicatora czy coś takiego bez limitu, do tego 5 cyfrową pensję i
    pakiet medyczny dla VIPów. A tu się okazało, że chodzi o help desk, więc
    chyba bez służbowego Ferrari i w ogóle jakoś tak ...

    Co za rozczarowanie ... I to na święta. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 9. Data: 2004-04-09 21:59:40
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:c56n3u$a2p$2@absolut.sgh.waw.pl...

    > Zgadza się. Mój błąd, że puściłem to ogłoszenie. Jakoś
    przemknęło.

    Spoko. Przynajmniej pzrez chwile bylo zabawnie :))
    W tych czasach humor czesto sie przydaje.
    Swiatecznie pozdrawiam

    VomitroN

  • 10. Data: 2004-04-09 22:20:18
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik VomitroN napisał:

    > tylko akurat osoba ktora
    > pisala to ogloszenie nie ma raczej pojecia nawet o MS OE.

    Właśnie dlatego potrzebują informatyka ;-)

    --
    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/