PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca ksiegowosc

  • 1. Data: 2004-04-08 20:53:10
    Temat: praca ksiegowosc
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Czy ktoś z was orientuje się jak wygląda teraz praca na stanowisku głównej
    księgowej. Wiem, ze żeby pracować w budżetówce to trzema mieć wyższe
    kierunkowe wykształcenie. Jak to się ma u osób prywatnych czy w spółkach?

  • 2. Data: 2004-04-09 08:14:21
    Temat: Re: praca ksiegowosc
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Kamila" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z was orientuje się jak wygląda teraz praca na stanowisku głównej
    > księgowej. Wiem, ze żeby pracować w budżetówce to trzema mieć wyższe
    > kierunkowe wykształcenie. Jak to się ma u osób prywatnych czy w spółkach?

    w prywatnych niekoniecznie musisz miec wyzsze wyksztalcenie - najwazniejsze
    jest doswiadczenie, "obycie" w kontaktach z urzedami, zusami (szczególnie
    jak sie ma jakieś nieformalne kontakty - to bardzo się przydaje).
    Oczywiście - musisz być na bieżąco ze wszystkimi przepisami. Warto znać
    bardzo dobrze jakiś komputerowy system księgowy, popularny w danym regionie
    (np. w zachodniej małopolsce zwykle jest to Księga Handlowa CDN).
    Te wymienione przeze mnie "charakterystyki" - tyczą się raczej głównych
    księgowych pracujących w małych i średnich firmach.

    pozdr
    Krzysiek