PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca/katowice

  • 1. Data: 2004-04-08 20:57:35
    Temat: praca/katowice
    Od: "waxain" <w...@w...pl>

    Szanowni Państwo!

    W lutym 2003r. ukończyłam z wynikiem bardzo dobrym licencjackie studia o
    kierunku Marketing i Zarządzanie w Wyższej szkole Kupieckiej, w Piotrkowie
    Trybunalskim. Obecnie studiuję zaocznie na uzupełniających studiach
    magisterskich w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, specjalność: biznes
    elektroniczny.

    Jestem osobą energiczną, łatwo nawiązującą kontakty interpersonalne, otwartą
    i dyspozycyjną, szybko nabywającą nowe umiejętności oraz szybko nawiązującą
    kontakty interpersonalne (posiadam doświadczenie w kontakcie z klientami),
    ponadto odpowiedzialną i uczciwą, cenię sobie punktualność, nie posiadam
    żadnych nałogów. Mam zdolności organizacyjne, lubię pracę zespołową, ale
    również doskonale sprawdzam się w pracy indywidualnej. Poszukuję pracy
    (rejony: Katowic, Bytomia, Chorzowa, Tarnowskich Gór, Gliwic), w której
    mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym
    satysfakcję.

    Potrafię obsługiwać komputer, (MS Office, Internet, e-mail), posiadam prawo
    jazdy
    kat. B, a także sporą praktykę w prowadzeniu auta, sumiennie wykonuję
    powierzoną mi pracę. Znam język angielski (w stopniu średnim) oraz niemiecki
    (w stopniu podstawowym). Znam zasady księgowości/rachunkowości.

    Uprzejmie proszę o rozważenie mojej oferty, uważam że współpraca ze mną
    będzie owocna i korzystna dla obojga stron. Z przyjemnością spotkam się z
    Państwem w celu szerszego omówienia moich kwalifikacji.

    pozdrawiam:
    Anna Madziarska

    kontakt: a...@i...pl lub a...@i...pl
    gg: 3139548

  • 2. Data: 2004-04-08 22:04:38
    Temat: Ty tak co wieczor bedziesz ? n/t
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    ---

  • 3. Data: 2004-04-09 00:58:15
    Temat: Re: praca/katowice
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    waxain <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > ..., w której
    > mogłabym wykazać się inicjatywą, rozwijać się i z której otrzymywałabym

    Analizując ogłoszenia pracodawców, tak się czasem zastanawiam, czy jest
    jeszcze zawód, który nie wymaga udziału w projektach, wygłodzenia brakiem
    sukcesu, ukierunkowania na klienta i sukces, szybkiego nawiązywania kontaktów
    interpersonalnych, realizacji planów (no i przekraczania planów :))sprzedaży,
    urządzania łapanek na klientów, itp.
    Są przypadki stanowisk pracy, w których wiązanie obowiązków z obsługą
    klienta i zdobywaniem nowych klientów uważam za graniczące z obłędem.
    Chyba, że jest to kolejny przejaw powszechnego "nowoczesnego" bełkotu
    obowiązującego w ogłoszeniach pracodawców :)
    Bliski chyba jest dzień, kiedy do obsługi WC będzie wymagany odpowiedni
    rekord życiowy w biegu po to, żeby biegać w okolicy kibelka z butelką wody
    i poić przymusowo przechodniów, żeby musieli skorzystać z usług tego
    przybytku :)))

    Marek