PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wykorzystac talent

  • 1. Data: 2004-04-08 20:50:46
    Temat: jak wykorzystac talent
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Zauwazylem, ze mam dobry wech, potrafie rozrozniac zapachy na ktore inni nie
    potrafia zwrocic uwagi.

    Zastanawiam sie czy mozna ten talent jakosc wykorzystac w pracy zawodowej ?
    Gdzie moglbym pracowac ?

    Mam nadzieje, ze nie rozsmieszylem Was :).
    Moze taka cecha w jakims laboratorium jest pozadana.

  • 2. Data: 2004-04-08 20:57:10
    Temat: Re: jak wykorzystac talent
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

> [...]
    > potrafia zwrocic uwagi.
    >
    > Zastanawiam sie czy mozna ten talent jakosc wykorzystac w pracy zawodowej
    Moze na lotnisku, szukajac bomb i narkotykow w bagazach ?

    > Mam nadzieje, ze nie rozsmieszylem Was :).
    Alez skad! :))

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-04-08 22:03:25
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdzie moglbym pracowac ?
    >
    > Mam nadzieje, ze nie rozsmieszylem Was :).
    > Moze taka cecha w jakims laboratorium jest pozadana.

    Jesli smak masz rownie wrazliwy - to moze sie chyba laczyc - to jest taki
    ekskluzywny zawod - "kiper" - testujacy wina, podejrzewam, ze rowniez inne
    branze spozywcze elitarnych wyrobow maja takich ludzi.
    Jest to jedynie luzna sugestia, bo nie wiem jak sie zalapac do takiej
    branzy - chyba, ze poprzez ksztalcenie w technologii zywnosci???
    Kopalnie juz zamykaja, to do wyczowania gazu raczej sie nie przydasz ;)

    ---

  • 4. Data: 2004-04-08 23:27:20
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    Przemek pisze:
    ____________________________________

    > Zastanawiam sie czy mozna ten talent jakosc wykorzystac w pracy zawodowej ?
    > Gdzie moglbym pracowac ?

    Można komponować perfumy.
    A propos - czytałeś "Pachnidło" Patricka Su(umlaut)skinda? Polecam więc

    --

    Jerzy
    9.04.04 01:25:27

  • 5. Data: 2004-04-09 06:32:37
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk"
    > Można komponować perfumy.
    > A propos - czytałeś "Pachnidło" Patricka Su(umlaut)skinda? Polecam więc

    Świetna książka, ale raczej nie polecałabym iść drogą kariery głównego
    bohatera:))

    Pozdrawiam,

    Magda