PracaGrupypl.praca.dyskusje › To są JAJA....

  • 21. Data: 2004-07-06 14:19:58
    Temat: Re: To są JAJA....
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Rafał wrote:

    > Byłem miesiąc temu w swoim UP. Niebawem czeka mnie ponowny przyjazd do
    > tego urzędu, jednak będę gdzieś w Polsce - być może szukał pracy i ją
    > znajdował. Czy w zwiazku z tym, nie ma takiej mozliwości w ogóle, aby
    > jakoś przesunąć termin spotkania w urzędzie z biurwami o kilka dni w
    > przód lub w tył? Przecież sam przyjazd do UP, wiąże się jedynie ze
    > złożeniem podpisu na liście co zajmuje... 20 sekund? I po te 20 sekund,
    > mam jechać gdzieś z Pomorza do swojego UP na drugi koniec Polski?
    > BEZSENS totalny...

    I bardzo dobrze. Przynajmniej odechce sie niektorym zycia na koszt
    innych podatnikow. Moim zdaniem, im mniej ulatwien, tym wieksza
    motywacja do szukania zajecia.

    ..:: fabio

  • 22. Data: 2004-07-07 05:29:41
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości
    pl...

    > Eeee... a nie lepiej w miejscu zamieszkania? Ja chodzilam do UP w miejscu
    > zamieszkania, nie bylo wiekszego problemu.

    Chodzić, a być zarejestrowanym to różnica :)

    A tak poważnie to powyżej jest napisane, że małżeństwo wynajmuje
    pokój/mieszkanie. I pewnie nie są zameldowani.
    A zarejestrować można się tylko w urzędzie właściwym dla zameldowania...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 23. Data: 2004-07-08 00:10:06
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Sun, 4 Jul 2004 22:04:40 +0200, "KCH" <k...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Rafał" <k...@s...w.pl> napisał w wiadomości

    >Do pracy ma się prawo tak samo jak do godnego wynagrodzenia za nią
    Godne wynagrodzenie to takie, za jakie gotów jesteś pracę świadczyć.

  • 24. Data: 2004-07-08 11:58:56
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    DT; <9...@4...com> :

    > Godne wynagrodzenie to takie, za jakie gotów jesteś pracę świadczyć.

    A nie jest to przypadkiem skrót od "wynagrodzenie, za które można godnie
    żyć" - czytaj nie zbierając puszek po śmietnikach i nie jedząc
    splesniałego chleba?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 25. Data: 2004-07-08 14:55:30
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    > Młody, nie ty jeden zasuwasz...
    > A ja zasuwałem wiele miesięcy ZA GROSZE bo moja firemka
    > był/jest/będzie gówniana.

    ty uważaj co piszesz... :-) za to, że w prywatnym liście napisałem, że moja
    firma to syf, szef ostatnio wywalił mnie z roboty... :-)

    Jarek

  • 26. Data: 2004-07-08 17:28:04
    Od: "K." <e...@g...pl>

    > z bezrobotnym dostajesz jeszcze jeden prezent -
    > ubezpieczenie. Wyobraz sobie, ze nie jestes ubezpieczony i puknie cie auto
    > na ulicy. Za glupie poskladanie reki zaplacisz ladnych kilka luf.
    >
    > Tomek

    I jest to jedyna rzecz, która jest warta całej tej szopki. Ale ja mam inną
    sytuację. W moim mieście jest tragicznie, nie ma co marzyć o pracy.
    Wyjechałam zatem do dużego miasta-tutaj udaje mi się przynajmniej złapać od
    czasu do czasu jakieś dodatkowe prace (bez umowy o pracę niestety, więc z
    tego tytułu ubezpieczenia nie mam). Ale żeby tutaj spokojnie móc mieszkać,
    szukać pracy, wyrejestrowałam się z mojego UP. Nie stać mnie na to żeby
    jeździć raz na miesiąc do tego UP (100zł w obie strony-cały dzień jazdy),
    żeby podpisać głupi świstek. Tutaj nie mam zameldowania, więc i w tym UP nie
    jestem zarejestrowana. Nie mam więc ubezpieczenia. I żeby nie było-zasiłek
    ani nic mi się nie należy.

  • 27. Data: 2004-07-09 07:49:26
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 08 Jul 2004 13:58:56 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >DT; <9...@4...com> :

    >A nie jest to przypadkiem skrót od "wynagrodzenie, za które można godnie
    >żyć" - czytaj nie zbierając puszek po śmietnikach i nie jedząc
    >splesniałego chleba?

    To nie jest całkiem tak... Fakt, że nadmiar "potencjalnych
    pracobiorców" mocno obniża stawki, ale naprawdę nikt Cie nie zmusi do
    pracy, jeśli uważasz że wynagrodzenie jest "poniżej godności".

    To jest ciężka dyskusja, ja tylko uważam, że albo stwierdzasz, że masz
    w d... taką robotę, bo za mało Ci płacą i nie warto wstawać z łóżka,
    albo - jak się na nią zdecydujesz - to wykonuj ją dobrze, czyli
    rzetelnie.

    Może to moja spaczona osobowość, ale zdażyło mi się z 2 razy w życiu
    ochrzanić olewającą wszystko ekspedientkę i stwierdzić m.in. że ja jej
    roboty nie wybierałem, więc jeśli uważa że jest stworzona do wyższych
    celów to drogę do drzwi zna... Raz pomogło.

  • 28. Data: 2004-07-10 15:42:18
    Od: Rafał <k...@s...w.pl>

    Użytkownik Jarek napisał:
    > ty uważaj co piszesz... :-) za to, że w prywatnym liście napisałem, że moja
    > firma to syf, szef ostatnio wywalił mnie z roboty... :-)

    Hehehe...
    Widzisz, ja nie zrywam kontaktów z ludźmi ze starych prac i wiem mniej
    więcej co się dzieje w firmie do tej pory. BA! Kilka razy byłem nawet,
    sobie wpadłem, bo przejeżdżałem obok :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2004-07-12 20:25:46
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > złożeniem podpisu na liście co zajmuje... 20 sekund? I po te 20
    > sekund, mam jechać gdzieś z Pomorza do swojego UP na drugi koniec

    Drogo Rafale,
    rejestracja w PUP nie jest obowiązkowa, jest całkowicie dobrowolna, albowiem
    jest NA WNIOSEK. Nie musisz być zarejestrowany. Jeśli nie chcesz mieć problemów
    to sie wyrejestruj i będziesz mniał z głowy problemy z biurwami. A one pewnie z
    Tobą. Ja tez szukam pracy, z tym że mam na tyle "utrudnioną" sytuację, że
    pracuję i nie zawsze moge pojechac na rozmowę. A na Pomorzu to nie byłam ze 20
    lat, a tez bym chciała w końcu Bałtyk zobaczyć, ale mnie nie stać.
    A jeżeli dalej chcesz być bezrobotnym zarejestrowanym w PUP to możesz przed
    wyjazdem zgłosić brak dotowości do podjęcia pracy na okres 30 dni (wedle
    ustawy) wówczas data zgłoszenia jest zmieniona.
    pozdrawiam
    magda