PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo są JAJA.... › Re: To są JAJA....
    From: DT <d...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To są JAJA....
    Date: Fri, 09 Jul 2004 07:49:26 GMT

    On Thu, 08 Jul 2004 13:58:56 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >DT; <9...@4...com> :

    >A nie jest to przypadkiem skrót od "wynagrodzenie, za które można godnie
    >żyć" - czytaj nie zbierając puszek po śmietnikach i nie jedząc
    >splesniałego chleba?

    To nie jest całkiem tak... Fakt, że nadmiar "potencjalnych
    pracobiorców" mocno obniża stawki, ale naprawdę nikt Cie nie zmusi do
    pracy, jeśli uważasz że wynagrodzenie jest "poniżej godności".

    To jest ciężka dyskusja, ja tylko uważam, że albo stwierdzasz, że masz
    w d... taką robotę, bo za mało Ci płacą i nie warto wstawać z łóżka,
    albo - jak się na nią zdecydujesz - to wykonuj ją dobrze, czyli
    rzetelnie.

    Może to moja spaczona osobowość, ale zdażyło mi się z 2 razy w życiu
    ochrzanić olewającą wszystko ekspedientkę i stwierdzić m.in. że ja jej
    roboty nie wybierałem, więc jeśli uważa że jest stworzona do wyższych
    celów to drogę do drzwi zna... Raz pomogło.