PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop tylko 10dni czyzby ominiecie zaplaty za 'wczasy pod grusza'?

  • 1. Data: 2004-07-04 17:43:25
    Temat: urlop tylko 10dni czyzby ominiecie zaplaty za 'wczasy pod grusza'?
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    Pracodawca wymyslil sobie regulamin wewnetrzny ze tylko jednarozowo moge
    wziasc 10dni roboczych urlopu
    Czy jest to zgodne z kodeksem pracy?Mi sie wydaje ze moge wziasc 14dni
    roboczych i miec tzw wczasy pod grusza...
    Prosze o ewentualne podanie paragrafow z kodeksu pracy i jaki jest wymiar
    "wczasow pod grusza"
    Bardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi.

  • 2. Data: 2004-07-04 17:44:57
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [beavis] - 2004-07-04 19:43:

> [...]
    > Czy jest to zgodne z kodeksem pracy?Mi sie wydaje ze moge wziasc 14dni
    > roboczych i miec tzw wczasy pod grusza...

    KP mówi o 14 dniach kalendarzowych. To akurat 10 dni roboczych + soboty
    i niedziele.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 3. Data: 2004-07-04 18:00:00
    Od: "beavis" <b...@g...pl>

    "Pe.Ka" <c...@t...cy> wrote in message
    > From: [beavis] - 2004-07-04 19:43:

    > KP mówi o 14 dniach kalendarzowych. To akurat 10 dni roboczych + soboty i
    > niedziele.
    >
    > --
    > Pozdrawiam _ _ _ _
    > //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\
    > GG:2091615 // / (o o) // / peka1972(#)gazeta(.)pl // /
    > // /-ooO-(_)-Ooo-// /----------------------------// /

    a czy nalezy mi sie ekwiwalent "wczasy pod gusza" i w jakim on wymiarze
    teraz jest ?

  • 4. Data: 2004-07-04 18:42:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 4 Jul 2004 20:00:00 +0200, "beavis"
    <b...@g...pl> zakodował:

    >a czy nalezy mi sie ekwiwalent "wczasy pod gusza" i w jakim on wymiarze
    >teraz jest ?

    Ile osób zatrudnia firma i czy ma ZFŚS??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-07-04 19:05:01
    Od: Rafał <k...@s...w.pl>

    Użytkownik beavis napisał:

> [...]
    > roboczych i miec tzw wczasy pod grusza...
    > Prosze o ewentualne podanie paragrafow z kodeksu pracy i jaki jest wymiar

    Chyba coś mu się .....
    Jego regulamin jest POD ustawą o świadczeniu pracy, a Ty w ciagu roku
    masz prawo do NIEPRZERWANEGO urlopu w wymiarze łącznym 14 dni
    kalendarzowych.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z wiatrakami...
    Rafał

  • 6. Data: 2004-07-05 07:13:39
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > "wczasow pod grusza"
    > Bardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi.

    A co to jest 'wczasy pod grusza" ?? Lenin juz umarl :))

    Pieniadze na funduszu swiadczen (jesli takowy jest u ciebie - pracujesz w
    wiekszej firmie) nie mozna sobie wydac jak sie chce (czytaj: jak chce szef),
    wiec jesli takowe sa to w jakiejs formie trafia do ciebie.

    Tomek

  • 7. Data: 2004-07-05 22:42:13
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > wiekszej firmie) nie mozna sobie wydac jak sie chce (czytaj: jak chce
    szef),
    sprecyzujmy - Pieniądze MOGĄ być wydane jak się chce (czytaj: jak chce szef)
    pod warunkiem, że są to pieniądze wydane na pracownika.

    > Tomek

    gromax

  • 8. Data: 2004-07-06 11:22:52
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > szef),
    > sprecyzujmy - Pieniądze MOGĄ być wydane jak się chce (czytaj: jak chce
    szef)
    > pod warunkiem, że są to pieniądze wydane na pracownika.

    Tam byl kontekst, ktory usunales :)))

    Tomek