PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo są JAJA.... › Re: To są JAJA....
    From: "K." <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To są JAJA....
    Date: Thu, 8 Jul 2004 17:28:04 +0000 (UTC)

    > z bezrobotnym dostajesz jeszcze jeden prezent -
    > ubezpieczenie. Wyobraz sobie, ze nie jestes ubezpieczony i puknie cie auto
    > na ulicy. Za glupie poskladanie reki zaplacisz ladnych kilka luf.
    >
    > Tomek

    I jest to jedyna rzecz, która jest warta całej tej szopki. Ale ja mam inną
    sytuację. W moim mieście jest tragicznie, nie ma co marzyć o pracy.
    Wyjechałam zatem do dużego miasta-tutaj udaje mi się przynajmniej złapać od
    czasu do czasu jakieś dodatkowe prace (bez umowy o pracę niestety, więc z
    tego tytułu ubezpieczenia nie mam). Ale żeby tutaj spokojnie móc mieszkać,
    szukać pracy, wyrejestrowałam się z mojego UP. Nie stać mnie na to żeby
    jeździć raz na miesiąc do tego UP (100zł w obie strony-cały dzień jazdy),
    żeby podpisać głupi świstek. Tutaj nie mam zameldowania, więc i w tym UP nie
    jestem zarejestrowana. Nie mam więc ubezpieczenia. I żeby nie było-zasiłek
    ani nic mi się nie należy.