PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo są JAJA.... › Re: To są JAJA....
    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To są JAJA....
    Date: 12 Jul 2004 22:25:46 +0200

    > Witam
    >
    > Byłem miesiąc temu w swoim UP. Niebawem czeka mnie ponowny przyjazd do
    > tego urzędu, jednak będę gdzieś w Polsce - być może szukał pracy i ją
    > znajdował. Czy w zwiazku z tym, nie ma takiej mozliwości w ogóle, aby
    > jakoś przesunąć termin spotkania w urzędzie z biurwami o kilka dni w
    > przód lub w tył? Przecież sam przyjazd do UP, wiąże się jedynie ze
    > złożeniem podpisu na liście co zajmuje... 20 sekund? I po te 20
    > sekund, mam jechać gdzieś z Pomorza do swojego UP na drugi koniec
    > Polski? BEZSENS totalny...

> [...]

    Drogo Rafale,
    rejestracja w PUP nie jest obowiązkowa, jest całkowicie dobrowolna, albowiem
    jest NA WNIOSEK. Nie musisz być zarejestrowany. Jeśli nie chcesz mieć problemów
    to sie wyrejestruj i będziesz mniał z głowy problemy z biurwami. A one pewnie z
    Tobą. Ja tez szukam pracy, z tym że mam na tyle "utrudnioną" sytuację, że
    pracuję i nie zawsze moge pojechac na rozmowę. A na Pomorzu to nie byłam ze 20
    lat, a tez bym chciała w końcu Bałtyk zobaczyć, ale mnie nie stać.
    A jeżeli dalej chcesz być bezrobotnym zarejestrowanym w PUP to możesz przed
    wyjazdem zgłosić brak dotowości do podjęcia pracy na okres 30 dni (wedle
    ustawy) wówczas data zgłoszenia jest zmieniona.
    pozdrawiam
    magda