PracaGrupypl.praca.dyskusje › To juz przesada

  • 1. Data: 2004-11-15 16:30:25
    Temat: To juz przesada
    Od: "cz3s" <c...@W...gazeta.pl>

    To juz przesada , jestem na zwolnieniu lekarskim a od rana co pare minut mam
    telefon z pracy zebym robil projekty poniewaz sa "na juz" . Chyba nalezy mi
    sie chwila spokoju w czasie choroby. Dodatkowo jeszcze nie otrzymalem
    wyplaty za zeszly miesiac. Jak myslicie , czy mam prawo byc wkurzonym ?
    Powiedzcie sami , czy taka sytuacja jest normalna , czy to juz lekka
    przesada ? Dodam ze moje praca to nie telepraca !

  • 2. Data: 2004-11-15 17:08:21
    Temat: Re: To juz przesada
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    A ile mozna byc maksymalnie na zwolnieniu lekarskim? Ja tez jestem od
    poczatku pazdziernika na zwolnieniu.Pracowalem jako menedzer,mialem dosyc
    mobbingu. Chce byc jak najdluzej na zwolnieniu lekarskim.Mam umowe na czas
    nieokreslony,pracuje od ponad 5 lat.Ile moge siedziec? Czy po zwolnieniu
    dadza mi odprawe?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-11-15 17:35:31
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

> [...]
    dosyc
    > mobbingu. Chce byc jak najdluzej na zwolnieniu lekarskim.

    Czy dobrze zrozumialem, ze pytasz jak długo mozna naciagac ZUS,
    czyli nas uczciwie placacych pracownikow i przedsiebiorcow,
    abys mogl leniuchowac w domu ???

    jesli dobrze zrozumialem to ;

    nie pozdrawiam

    Quba

  • 4. Data: 2004-11-15 18:21:07
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Tak ,dobrze zrozumiales...
    Mam dosyc pracy w ktorej jest mobbing. Chce byl pol roku na zwolnieniu
    lekarskim.

  • 5. Data: 2004-11-15 18:24:45
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 15 lis 2004 w liście [news:cnarv4$t3k$1@services.vline.pl]
    Marek [m...@o...pl] napisał(a):

    > Tak ,dobrze zrozumiales...
    > Mam dosyc pracy w ktorej jest mobbing. Chce byl pol roku na
    > zwolnieniu lekarskim.

    Ale zrozum, że w ten sposób krzywdy nie zrobisz ani temu komuś kto cię
    męczył, ani samej firmie, tylko nam, zwykłym podatnikom, bo to z
    podatków płaconych przez większość będzie wypłacana kasa tobie.

    Nie możesz po prostu zmienić pracy? Będzie uczciwiej.
    No i napisz na czym polegał ten mobbing, bo mam wrażenie że tylko
    czekasz aż ktoś cię o to spyta...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 6. Data: 2004-11-15 18:36:25
    Od: "endriu bawol" <c...@N...gazeta.pl>

    Ja sie tam nie dziwie ze gosc chce jak najdluzej siedziec w domu na L4. Jak
    mialem wpozo pracodawce to nawet jak bylem chory to przychodzilem do pracy
    bo po prostu nie chcialem byc nie fair w stosunku do niego. Teraz mam szefa
    ktory bardzo wiele wymaga ode mnie , chce zebym pracowal nadgodziny ,
    przychodzil w soboty do pracy , pracowal w domu jak jest koniecznosc i wiele
    innych rzeczy. Oczywiscie za nadgodziny i soboty mi dodatkowo nie placi. A
    jak przychodzi do wyplaty to musze sie o nia upominac . Po drugie ZUS to
    złodzieje i tyle wiec trzeba brac co swoje puki zyjemy bo po smierci nikomu
    nie dadza.

  • 7. Data: 2004-11-15 18:55:20
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    endriu bawol <c...@N...gazeta.pl> zapodał(a):
> [...]
    > placi. A jak przychodzi do wyplaty to musze sie o nia upominac . Po drugie
    > ZUS to złodzieje i tyle wiec trzeba brac co swoje puki zyjemy bo po

    Nie pochwalam do końca takiego podejścia, ale rozumiem rozgoryczenie...
    (np. z powodu takiego, że mam teraz matke w szpitalu: płaciła wieeele lat
    1/3 swojej wypłaty państwu a teraz trzeba Jej wozić obiad, bo po prostu
    nie mają co dać pacjentom...).

    A tak ogólnie - ostrzeżenie... ZUS sprawdza... i to często perfidnie.
    Dziewczyna miała poważną opearcję kręgosłupa, kolejny miesiąc jest na zwolnieniu.
    Dostała na dzisiaj wezwanie... ZUS oddalony od wiele kilometrów (jakieś 60).
    Godzina wyznaczona na 12stą, oczywiście obsuwa do 14... Do tego nawet
    do końca nie wiedzieli, po co wzywają (trzeba udowadniać, że nie jest się
    wielbłądem...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-11-15 19:05:17
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:cnasa9$kha$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://www.redinfo.pl/muck/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

    Alez to patetyczne. Moja rada: SIEDŹ na L-4 ILE WLEZIE. Jak się da to czemu
    nie. To nie jest społeczeństwo uczciwych altruistów. Trzeba się dostosować.

  • 9. Data: 2004-11-15 19:08:04
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > wyplaty za zeszly miesiac. Jak myslicie , czy mam prawo byc wkurzonym ?
    Wracając do tematu. IMHO - masz.

    > Powiedzcie sami , czy taka sytuacja jest normalna , czy to juz lekka
    > przesada ? Dodam ze moje praca to nie telepraca !
    Ja co prawda często nie chodzę na urlopy, ale nawet jeśli jestem (na
    chorobowym),
    to jesli jest potrzeba - jestem do dyspozycji. Z tym, że u mnie jest chyba
    inny klimat.

  • 10. Data: 2004-11-15 19:13:18
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Dyrektor mi mowil po 10 godzinach pracy ze pracuje na pol etatu. Zadnego
    odbioru nadgodzin,harówka za 2100 netto i do tego jeszcze praca fizyczna do
    ktorej bylem zmuszany codziennie. A bylem ksiegowym-kontrolerem...