PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak legalnie sprzedać serwis www ?

  • 1. Data: 2004-11-15 13:22:43
    Temat: Jak legalnie sprzedać serwis www ?
    Od: b...@w...pl (b...@w...pl)

    Czy aby sprzedać serwis www (i pochodne: wizytówka, baza danych, grafika) można

    poprzestać na sporządzeniu obustronnej umowy podobnej do tej przy sprzedaży

    samochodu???

    -jeżeli nie to dlaczego i jak to legalnie zrobić?

    - jeżeli tak to co powinno się w takiej umowie znajdować (jak wygląda wtedy sprawa

    praw autorskch)? Czy muszę wtedy płacić jakiś haracz państfu polskienu?

    Drugie pytanie: czy mogę taki serwis sprzedać na umowę_zlecenie nie mając

    działalności gospodarczej??

    Jestem zupełnie zielony w tej sprawie, dopiero zaczynam szukać czegoś na ten temat,

    więc proszę o wyrozumiałość.

  • 2. Data: 2004-11-15 13:32:49
    Temat: Re: Jak legalnie sprzedać serwis www ?
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 15 Nov 2004 05:22:43 -0800, b...@w...pl <b...@w...pl> napisał:

    > Czy muszę wtedy płacić jakiś haracz państfu polskienu?

    Jasne.

    > Drugie pytanie: czy mogę taki serwis sprzedać na umowę_zlecenie nie mając
    > działalności gospodarczej??

    Lepiej na umowe o dzielo - potraktowac calosc jako wykonana na zamowienie
    i sporzadzic odnosna umowe (miejsze podatki od tego sa itp)
    Najlepiej na pl.biznes lub pl.podatki (wczesniej pogooglac w archiwum)