PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
    From: "Marek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To juz przesada
    Date: Mon, 15 Nov 2004 18:08:21 +0100

    A ile mozna byc maksymalnie na zwolnieniu lekarskim? Ja tez jestem od
    poczatku pazdziernika na zwolnieniu.Pracowalem jako menedzer,mialem dosyc
    mobbingu. Chce byc jak najdluzej na zwolnieniu lekarskim.Mam umowe na czas
    nieokreslony,pracuje od ponad 5 lat.Ile moge siedziec? Czy po zwolnieniu
    dadza mi odprawe?

    http://www.gazeta.pl/usenet/