PracaGrupypl.praca.dyskusje › To juz przesada

  • 11. Data: 2004-11-15 19:27:28
    Temat: Re: To juz przesada
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cnav14$u1u$1@services.vline.pl...
    > Dyrektor mi mowil po 10 godzinach pracy ze pracuje na pol etatu. Zadnego
    > odbioru nadgodzin,harówka za 2100 netto i do tego jeszcze praca fizyczna
    do
    > ktorej bylem zmuszany codziennie. A bylem ksiegowym-kontrolerem...

    Grunt to spokoj. Nie n e r w o w o. Trzeba umiec "olac" to co za nami. I
    jak ten stary hindus usiasc i czekac az ciala naszych wrogow splyna rzekami
    Gangesu.

  • 12. Data: 2004-11-15 20:07:59
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    > Ale zrozum, że w ten sposób krzywdy nie zrobisz ani temu komuś kto cię
    > męczył, ani samej firmie, tylko nam, zwykłym podatnikom, bo to z
    > podatków płaconych przez większość będzie wypłacana kasa tobie.

    Ale przez to przeciez skladki nie wzrosna. Placic i tak trzeba. Lepiej niech
    ktos ma cos z tej kasy a nie urzedasy lub nowy budynek. Place prawie 1k na
    ten pieprzony zus a chcac odwiedzic specjaliste i tak MUSZE ZAPLACIC JESZCZE
    RAZ co za pojebany kraj.
    --
    SLaw

  • 13. Data: 2004-11-15 20:50:12
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "MG42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Alez to patetyczne. Moja rada: SIEDŹ na L-4 ILE WLEZIE. Jak się da to
    czemu
    > nie. To nie jest społeczeństwo uczciwych altruistów. Trzeba się
    dostosować.

    No i to jest bardzo dobre podejscie do tematu. Im wicej takich, tym szybciej
    okaze sie, ze kraju nie sa w stanie utrzymac ze swoich podatkow urzednicy i
    emeryci.

    Wiecej takich. Szybciej to wszystko pierdolnie, bedzie mozna wjechac ciezkim
    sprzetem i zaorac.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    Jestem za wprowadzeniem obowiazku korzystania przez administracje z
    bezplatnego oprogramowania. Ale pod warunkiem wprowadzenia obowiazku
    korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.

  • 14. Data: 2004-11-15 20:54:43
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnalj1$pvp$1@inews.gazeta.pl cz3s
    <c...@W...gazeta.pl> pisze:

    > To juz przesada , jestem na zwolnieniu lekarskim a od rana co pare minut
    > mam telefon z pracy zebym robil projekty poniewaz sa "na juz" . Chyba
    > nalezy mi sie chwila spokoju w czasie choroby. Dodatkowo jeszcze nie
    > otrzymalem wyplaty za zeszly miesiac. Jak myslicie , czy mam prawo byc
    > wkurzonym ? Powiedzcie sami , czy taka sytuacja jest normalna , czy to
    > juz lekka przesada ? Dodam ze moje praca to nie telepraca !
    Z telefonu wychodzi taki kabelek.
    I wchodzi do dziurki takiego gniazdka na ścianie.
    I jego można wyjąć, po prostu.

    Jotte

  • 15. Data: 2004-11-15 21:17:28
    Od: "MG42" <m...@g...pl>

> [...]
    > korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    > nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.

    Otóż to! Chciałeś chyba użyć sformuawania :Głęboka reforma wydatków
    publicznych"

  • 16. Data: 2004-11-15 21:24:11
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Otóż to! Chciałeś chyba użyć sformuawania :Głęboka reforma wydatków
    > publicznych"

    Nie. Chcialem uzyc sformuowania "gleboka socjoteriapia je...nych pasozytow i
    zlodziei, ktorym wydaje sie sa osobami zaradnymi zyciowo".

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---

  • 17. Data: 2004-11-15 21:26:51
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "veni VIDI vici" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cnap73$4dq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > od
    > dosyc
    > Czy dobrze zrozumialem, ze pytasz jak długo mozna naciagac ZUS,
    > czyli nas uczciwie placacych pracownikow i przedsiebiorcow,
    > abys mogl leniuchowac w domu ???

    Przecież płacił za to-składki to się za co niby płaci?;)

  • 18. Data: 2004-11-15 21:41:19
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:cnb4ov$aue$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    szybciej
    > okaze sie, ze kraju nie sa w stanie utrzymac ze swoich podatkow
    To dlaczego do ciężkiej cholery tego nie zmienić? Niech każdy dba o
    siebie, a nie udaje że płaci podatki i tylko kombinuje, coby jakąś rentę,
    dotacyjkę z budżetu, zwolnienie z vatu czy inne kombinacje wykorzystać.
    Jeśli jest możliwość, to należy ją wykorzystywać. Myślę, że jasne, proste
    zasady ułatwiłyby życie wszystkim, a teraz jest tak, że korzystają na
    takim systemie krewni i znajomi królika.
> [...]
    > korzystania z bezplatnego sprzetu. No moze takiego, ktorego koszt zakupu
    > nie przekracza kosztow surowcow potrzebnych do jego wytworzenia.
    To jest żart? A robocizna, transport, organizacja i mnóstwo innych? Za
    darmo nic nie ma.
    Ja jestem za wprowadzeniem obowiązku korzystania przez studentów z
    nowiusieńkich maybachów.
    Kto za to zapłaci? A jakaś dziura. Budżetowa, czy jak jej tam.

  • 19. Data: 2004-11-15 21:44:38
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > A tak ogólnie - ostrzeżenie... ZUS sprawdza... i to często perfidnie.
    > Dziewczyna miała poważną opearcję kręgosłupa, kolejny miesiąc jest na
    zwolnieniu.
    > Dostała na dzisiaj wezwanie... ZUS oddalony od wiele kilometrów (jakieś
    60).
    > Godzina wyznaczona na 12stą, oczywiście obsuwa do 14... Do tego nawet
    > do końca nie wiedzieli, po co wzywają (trzeba udowadniać, że nie jest
    się wielbłądem...).

    Przecież jest na zwolnieniu, to jak miała się tam dostać? I na jakiej
    podstawie ją wezwali?

    PS Ehhh, nowy pałacyk zusu w planach. Serce rośnie.

  • 20. Data: 2004-11-15 21:45:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasady ułatwiłyby życie wszystkim, a teraz jest tak, że korzystają na
    > takim systemie krewni i znajomi królika.

    To w tym kraju juz na prawde nie mozna zlodzieja zlodziejem?

    Jak zmienic? Wszelkie proby zmian skoncza sie na szykanowaniu uczciwych. Bo
    to oni tracac czas (wiec pieniadze) beda musieli udawac, ze nie sa
    wielbladem. A cwani i tak znajda furtke/obejscie badz beda mieli szczescie.

    1. Sygnaturek sie nie komentuje.
    2. Przeczytaj ja jeszcze kilka razy.
    3. Zwroc uwage na slowo _obowiazek_

    szomiz