PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tester gier komputerowych
    Date: Mon, 11 Dec 2006 09:39:39 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 00:46:32 +0100, Srokus <s...@b...pl>
    w <eli686$21t$1@news.onet.pl> napisał:

    > Zgaduję, że do końca życia będziesz już udzielał się w wątkach "Ile dni
    > urlopu ... ?" lub "Kiedy wypowiedzenie ... ?" lub "Zdjęcie w CV" bez
    > zająknięcia o googlach.
    > Może powinieneś sobie zrobić czasową przerwę od usenetu, bo generalnie
    > ciekawie piszesz.

    Prawdopodobieństwo uzyskania odpowiedzi drastycznie wzrasta, gdy poda
    się, co isę już w danej dziedzinie zrobiło.
    Na przykład co się przeczytało, jakie hasła zostały użyte w wyszukiwarce
    i tak dalej.
    Bo inaczej, to wygląda tak, że osoba zadająca pytanie nie szanuje czasu
    osób, które odpowiadają.

    [ ... ]
    > Ogólnie to wiem na czym polega Twój problem w tym wątku. Przeczytaj
    > jeszcze raz pierwotnego posta, zastanów się i na pewno też zrozumiesz,
    > bo inteligentny z Ciebie facet. Zrozumiesz dlaczego chcę wiedzieć
    > cokolwiek na ten temat, dlaczego ciężko by mi było znaleźć odpowiedź w
    > googlach i dlaczego nie mam pojęcia o czym piszesz powyżej.
    >
    > Po raz drugi chcę Cię zapewnić, że nie mam nic wspólnego z żadną branżą
    > w minimalnym chociażby stopniu związaną z szeroko pojentą informatyką.
    > Nie wiem dlaczego mi nie wierzysz. Bo Outlooka nie używam, czy jak ?

    Na początek poczytaj http://www.joelonsoftware.com/ - niezły blog, ale
    od strony developerskiej, jednak jest tam trochę o testerach.
    Dawno temu czytałem fajny tekst, jak kijowo mają testerzy gier, ale nie
    potrafię go teraz znaleźć, jak będę w domu i mi się uda, to rzucę linka.

    Ogólnie mam wrażenie, że podchodzisz do problemu od dupy strony.
    Jeżeli rzeczywiście chciałbyś pracować w przemyśle IT i to związanym z
    programowaniem, testowaniem, to pytanie nie powinno dotyczyć tego, co ci
    się wydaje pierwszym krokiem, tylko jak dojść do tego, co wydaje ci się
    ostatnim etapem takiej kariery (etapem, który chciałbyś osiągnąć).
    Wtedy będize ci mozna pokazać, gdzie popełniłeś błędy albo co źle ci isę
    wydaje.

    I jeszcze to:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.fantastyka.sf-f
    /msg/adf2d1927b1bfe0a?dmode=source&hl=pl

    I sprawdź na pl.rec.gry.komputerowe.

    > Srokus

    ja czyli jakub
    Revoke.