PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
  • Data: 2006-12-13 15:55:31
    Temat: Re: Tester gier komputerowych
    Od: Srokus <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Szymański napisał(a):

    > Bo w dzisiejszych czasach uznaje się to za defaultowe. Jeśli nie znasz tego
    > języka to może Ci być trochę ciężko, zwłaszcza w IT.

    Defaultowa to jest umiejętność czytania ze zrozumieniem. To jest grupa
    polskojęzyczna, jeśli nie zauważyłeś, a troskę o mój warsztat językowy
    zostaw mnie. Ciężko mi, bo ktoś czyta "między wierszami" zamiast wiersze
    właściwe. Ale jak już się wciąłeś nie czytając reszty wątku, powtórzę po
    raz trzeci:
    NIGDY NIE MIAŁEM, NIE MAM I NIE MAM ZAMIARU MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z IT !
    NIE MAM ZAMIARU ZOSTAĆ TESTEREM !
    Zaciekawił mnie zawód po oglądnięciu filmu i wiedza ta nie jest mi do
    niczego praktycznego potrzebna. Chcę wiedzieć bo taki mam kaprys.
    Wszystko to pisze w pierwszych dwóch postach. Jak chcesz to sprawdź.

    > A nie przyszło Ci do głowy, że nikt nie ma obowiązku odpowiadać na Twoje
    > posty? Może trochę mniej postawy roszczeniowej?

    A czy ja mam pretensje do kogokolwiek że mi nie odpisuje ? Dzięki
    wielkie dla Jaska', Łukasza i Wojtka którzy pomogli jak mogli. Gdyby
    nikt nie odpisał, waliło by mnie to. Ale nie, jest typ, który uroił
    sobie że chcę być testerem i zaczął od pouczania mnia, wybiórczo
    odpowiadając na co drugie zdanie i czytając między wierszami. A tak na
    marginesie, rozmawiało mi się kiedyś podobnie z jednym gościem, podobno
    teraz siedzi. Poza tym tamten miał dodatkowo irytującą manierę
    straszenia pobiciem.

    > Wymagaj od innych tego co sam jesteś w stanie dać.

    A ta złota myśl to ma wyrażać coś konkretnego, czy ci się książeczka z
    cytatami na przypadkowej stronie otworzyła ?

    Co takiego ?

    Srokus