PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
  • Data: 2006-12-13 06:03:55
    Temat: Re: Tester gier komputerowych
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Srokus, Wed, 13 Dec 2006 00:14:40 +0100
    nie napisał(a), że:

    > Ten do strony anglojęzycznej "od strony developerskiej ale jest tam
    > trochę o testerach" ? Skąd pomysł, że znam angielski ?

    Bo w dzisiejszych czasach uznaje się to za defaultowe. Jeśli nie znasz tego
    języka to może Ci być trochę ciężko, zwłaszcza w IT.

    > A nie przyszło Ci do głowy, że nie mam stałego łącza, płacę za każde 100
    > kB ściąganych danych i nie mam zamiaru wertować połowy internetu w
    > poszukiwaniu informacji które nie są mi do szczęścia niezbędne ? A na
    > pytanie które zadałem ktoś kto ma pojęcie mógłby odpowiedzieć kilkoma
    > zdaniami ?

    A nie przyszło Ci do głowy, że nikt nie ma obowiązku odpowiadać na Twoje
    posty? Może trochę mniej postawy roszczeniowej?

    > Ale nie, Ty wolisz uczyć mnie korzystać z usenetu i narzekać jak to
    > marnuję Twój bezcenny czas. Podczas gdy sam nie masz odrobiny szacunku
    > do rozmówcy, żeby przeczytać ze zrozumieniem o czym pisze.

    Wymagaj od innych tego co sam jesteś w stanie dać.

    > Kurwa, że już nie wspomnę o Twoim bezcennym wykładzie na temat "poznaj
    > brachu po domenie".

    Aczkolwiek jestem przeciwny generalizowaniu, to jednak w wielu przypadkach
    ono niestety się sprawdza. W tym, niestety, również się sprawdziło.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.