PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
  • Data: 2006-12-13 08:16:36
    Temat: Re: Tester gier komputerowych
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Dec 2006 00:14:40 +0100, Srokus <s...@b...pl>
    w <elnd4s$h8o$1@news.onet.pl> napisał:

    > Ten do strony anglojęzycznej "od strony developerskiej ale jest tam
    > trochę o testerach" ? Skąd pomysł, że znam angielski ?

    Napiszę w prostych, żołnierski słowach: Nie znając angielskiego nie masz
    wiele do szukania w IT.

    > Ten do fajnej strony który zapomniałeś ?

    Też jest po angielsku, więc niewiele straciłeś.

    > Ten do posta o "półprofesjonalnych" testerach czyli ni mniej ni więcej
    > zapaleńcach/frajerach kupujących grę z błędami zaraz po wypuszczeniu i
    > którzy nie mają pojęcia o debuggowaniu, ale coś tam ze zbiorowego
    > bełkotu zawsze się wyłowi ?

    Tak, ten, dało ci coś do myslenia?
    Jeszcze jest realtester.blox.pl.

    > A nie przyszło Ci do głowy, że nie mam stałego łącza, płacę za każde 100
    > kB ściąganych danych i nie mam zamiaru wertować połowy internetu w
    > poszukiwaniu informacji które nie są mi do szczęścia niezbędne ? A na
    > pytanie które zadałem ktoś kto ma pojęcie mógłby odpowiedzieć kilkoma
    > zdaniami ?

    A co mnie obchodzi twoja infrastruktura?
    I dlatego, że tobie żal pieniędzy, inni ludzie mają poświęcać swój czas?
    Wolne żarty. Usenet to rozrywka.

    > Ale nie, Ty wolisz uczyć mnie korzystać z usenetu i narzekać jak to
    > marnuję Twój bezcenny czas. Podczas gdy sam nie masz odrobiny szacunku
    > do rozmówcy, żeby przeczytać ze zrozumieniem o czym pisze.

    Wystaw sobie, że przeczytałem. Między wierszami było napisane więcej.

    > Kurwa, że już nie wspomnę o Twoim bezcennym wykładzie na temat "poznaj
    > brachu po domenie".

    A to jest efekt, nie przyczyna. Dopiero jak zacząłem się zastanawiać, po
    czym cię odfiltrować, okazało się, że buziaczek.pl jest całkiem
    popularny w moim score, i można to zoptymalizować. Co też uczyniłem.

    > Srokus

    ja czyli jakub
    Revoke.