PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
  • Data: 2006-12-13 16:03:49
    Temat: Re: Tester gier komputerowych
    Od: Srokus <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Napiszę w prostych, żołnierski słowach: Nie znając angielskiego nie masz
    > wiele do szukania w IT.

    <modlitwa>
    Jezuuuuuuu ! Przepraszam Cię, za wszystki bluzgi pod adresem p.s.s. Tam
    nie jest tak źle. Jakość jednak nie taka zła w porównaniu do innych grup
    (tu się kajam), a przynajmniej tematyka przyjemniejsza.

    Patrz odpowiedź dla Bartka, nie będę się powtarzał.

    > Tak, ten, dało ci coś do myslenia?
    > Jeszcze jest realtester.blox.pl.

    Tak, dało. Że niektóre firmy wykorzystują zapalonych graczy do
    testowania. Niemniej są to testerzy przypadkowi (mniej lub bardziej
    świadomi-nieważne), a nie zawodowi.
    Pytałem się wyraźnie: na czym polega praca gościa który zajmuje się tym
    zawodowo, jak wygląda jego zwykły dzień, czym się zajmuje, co powinien
    umieć. Tylko ty miałeś kłopoty ze zrozumieniem prostego pytania.

    > A co mnie obchodzi twoja infrastruktura?
    > I dlatego, że tobie żal pieniędzy, inni ludzie mają poświęcać swój czas?
    > Wolne żarty. Usenet to rozrywka.

    Nikt Cię nie zmuszał. Ale jak już masz gadać, gadaj z sensem. Tylko o
    to, albo aż o to mi chodzi.

    > Wystaw sobie, że przeczytałem. Między wierszami było napisane więcej.

    Nic nie poradzę na urojenia czy obsesje. To też nie moja broszka. Jednak
    radzę najpierw czytać wiersze, a w drugiej kolejności między nimi.

    > A to jest efekt, nie przyczyna. Dopiero jak zacząłem się zastanawiać, po
    > czym cię odfiltrować, okazało się, że buziaczek.pl jest całkiem
    > popularny w moim score, i można to zoptymalizować. Co też uczyniłem.

    A filtrijesz inne słowa klucze ? Windziarz, outlookowiec, pedał, mason,
    cyklista ?

    Srokus