PracaGrupypl.praca.dyskusjeTester gier komputerowych › Re: Tester gier komputerowych
  • Data: 2006-12-12 22:14:31
    Temat: Re: Tester gier komputerowych
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 23:04:59 +0100, Srokus <s...@b...pl>
    w <eln92c$5m3$1@news.onet.pl> napisał:

    > Ciekawa maniera. Ludzi oceniasz po domenie, na posty odpisujesz czytając

    Ile razy widziałem posty z buziaczek.pl, okazywały sięnieszczególnie
    warte czytania. No co ja na to poradzę.
    W sumie założenie sobie maila w domenie buziaczek.pl świadczy samo za
    siebie.

    > tylko nagłówek. Wszystko traktujesz tak powierzchwnie ? Nie masz

    Przeczytałeś linki które ci podałem pod kątem bycia testerem?
    Nabrałeś jakiegoś pojęcia o tym, o czym myślałeś?

    > wrażnia, że coś Ci umyka ?

    Ależ skąd, posty z buziaczek.pl nie są na tyle ważne, abym się nimi
    przejmował.

    > Srokus

    ja czyli jakub
    Revoke.