PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace)

  • 1. Data: 2003-01-10 19:36:40
    Temat: Re: Tak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace)
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    Użytkownik Smart Group <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avs0tu$kuf$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nic dodać... nic ująć ... pozdrawiam serdecznie

    No wlasnie..to aneks do jednego z postow powyzej.

    Pozdrawiam
    Ania

    GG 2874748

  • 2. Data: 2003-01-12 13:58:52
    Temat: Tak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace)
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Mialem przyjemnosc byc niedawno w Hotelu Golebiewski na konferencji
    zorganizowanej przez pewna duza firme, zaopatrujaca sklepy w calej Polsce w
    wiekszosc pewnych produktow. Gdy wieczorem miala miejsce dosc spora
    imrezka, po dwoch godzinach jej trwania uslyszalem z lozy nieopodal rozmowe
    dwoch leciwych gosci z owej firmy(wypisz, wymaluj prezesi), gdzie jeden z
    nich namawial drugiego by "wsadzil na posadke" jakas laske.Z opisu wynikalo
    ze chodzi o zone syna jednego z nich.Okazalo sie ze panienka ma 22 lata i
    "robi" wlasnie mature w tym roku.Nawet potem mialem przyjemnosc ja uwzroczyc
    wlasnorecznie.Trzeba przyznac dupa nieprzecietna,figura wrecz modelowa, z
    twarzy miescila sie w strefie stanow srednich, nie-blondynka. W kazdym razie
    wrazenie optyczne niezle.
    Drugi z rozmawiajacych( ten ktory mial ja chyba przyjac) po slodkich
    chwilach kurtuazji, zaczal nawet zadawac jej pytania typu:
    -Ma pani jakies doswiadczenie w obsludze komputera?:
    -No komputer dostalam teraz na gwiazdke wiec bede sie uczyc.
    lub
    -Ma pani jakies doswiadczenie zawodowe?
    -Do tej pory nie pracowalam, ale jezdze czesto z tata "po firmach"
    lub
    -Obsluzy pani pakiet office jesli bedzie taka potrzeba?
    -fax, telefon potrafie, wiec i office chyba tez (!)
    itd.
    Chyba starczy ale zapewniam ,bylo tego wiecej.
    Zgadnijcie jakie stanowisko dla delikwentki zostalo wymienione w czasie
    rozmowy ?????????
    Konsultant ds kluczowych klientow ..............!!!!!!!!!!!
    O proponowanej pensji na szczescie nic nie uslyszalem.
    I chyba dobrze bo i tak juz do konca zabawy upijalem sie na smutno z kolega.
    Az wprost nie moge sie doczekac gdy nowa "konsultantka" pojawi sie w naszej
    firmie na " konsultacjach" !! Oby nie, bo nie wiem jak powstrzymam smiech.
    To tyle o przyszlej karierze pewnej przyszlej maturzystki.
    Ewentualne komentarze pozostawiam Wam.
    A tak BTW jako ciekawostka - organizator konferencji wykazal sie rowniez
    100% profesjonalizmem nie tylko w ramach operowania zasobami ludzkimi w
    swojej firmie ale rowniez w stosunku do zaproszonych klientow,gdzie jednego
    z nich wlasnie reprezentowalem.Otoz pozajmowano miejsca n bankiecie tak ze
    pracownicy firmy organizujacej porozsiadali sie razem, zas firmy kooperujace
    nie majac innego wyjscia pomieszaly sie ze soba przy pozostalych wolnych
    stolikach.
    Dzieki temu, kooperanci siedzac razem mieli czas wymienic sie nie tylko
    cennymi informacjami handlowymi, gdzie taniej niz u organizatora zaopatrywac
    sie w towar ale tez doszli do wstepnych porozumien co do przyszlej, wspolnej
    wspolpracy a rezygnacji z uslug orgazniatora imprezy.
    Az mi sie czasami po prostu marzy praca przy zrywaniu dachow w co
    spokojniejszych czarnych dzielniach Chicago. Tam przynajmniej rzygac sie
    chce wylacznie od upalow oraz syfu jaki Murzyni zostawiaja zwykle po sobie,
    a nie od przejawow profesjonalizmu ze strony wykwalifikowanej kadry co
    niektorych koncernow z kapitalem zagranicznym.
    Pozdrawiam
    VomitroN

  • 3. Data: 2003-01-12 15:25:13
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-01-12 20:33:48
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    STANDARD

  • 5. Data: 2003-01-12 20:50:59
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > a nie od przejawow profesjonalizmu ze strony wykwalifikowanej kadry co
    > niektorych koncernow z kapitalem zagranicznym.

    Tak to jest właśnie nasz kraj nic dodać nic ując - trzeba sie rodzic laską nie
    ma innego wyjścia

  • 6. Data: 2003-01-13 07:07:53
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl> napisał w wiadomości
    > STANDARD
    >

    > Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    Tak, taki jest standard. Każdy z nas tu piszących jakby chciał to mógłby rozłozyc
    taką firmę (z taka
    polityka zatrudnienia) na łopatki w ciągu miesiąca.
    Ale nam sie nie chce. Kasiory mamy jak lodu i nie bedziemy przecież zakładać kolejnej
    firmy, żeby
    tych cieniarzy wykurzyć z rynku.
    Z naszym doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi przedsiębiorstwami możemy też
    w każdej chwili
    zarabiać jako dyrektor generalny na przykład Coca Coli, ale po co?
    Jeszcze po świętach jesteśmy zmęczeni, więc tylko sobie ponarzekamy na liście
    dyskusyjnej. A tak
    koło marca to wstaniemy wezmiemy od mamusi na bilet i pojedziemy do urzędu pracy.
    Może damy się
    skusić jakiemuś koncernowi. A jak nie będzie niczego ciekawego to też nie szkodzi.
    Bez nas się
    szybciej załamia i ich wtedy przejmiemy za rente babci.
    A jak ich przejmiemy to pójdziemy na piwo i poobdzielamy stanowiska dla kolegów z
    osiedla.
    Jumaka zrobimy prezesem ds. importu, Kuba ma malucha to zostanie szefem spedycji,
    Ania kiedyś
    chciała sprzątać w banku to zostanie główną księgową, mama robi dobre pierogi to
    zostanie naczelną
    dywizji gastronomicznej. Musi sie udać. Wszyscy na znajomościach jadą do my tez sobie
    poradzimy.

    mer

  • 7. Data: 2003-01-13 07:55:56
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

> [...]
    my tez sobie poradzimy.

    > mer
    >
    > Hmm..czegos tu nie kumam. Czy Ty pracujesz? czy masz robote? Twoje
    wypowiedzi sa dlugie ale nic nowego nie wnoszą. Zarzucasz ze sie nie
    staramy, nie szuakmy pracy, tylko czekamy na manne z nieba. Wygląda na to ze
    latwo jest Ci kogos krytykowac, naigrywac sie, bo sam nie wiesz co to znaczy
    byc bezrobotnym.
    I nie wiem czemu sie czepiasz faktu ze ludzie sprzątają aby zarobic troche
    grosza. Jak masz cos do mnie, to napisz na priva.

    Pozdrawiam
    Ania

    GG 2874748

  • 8. Data: 2003-01-13 08:41:21
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    VomitroN napisał(a):

    > syfu jaki Murzyni zostawiaja zwykle po sobie
    ^^^^^^^^
    Nie to co bym sie czepial, ale nie musisz az tak bardzo uogolniac ;-/
    i nie tylko Murzyni zostawiaja po sobie burdel...

    --
    pozdrawiam rafi
    [winietki i w ogole podatki od podatkow...]

  • 9. Data: 2003-01-13 20:04:07
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns93026290D4B5EWpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    > ^^^^^^^^
    > Nie to co bym sie czepial, ale nie musisz az tak bardzo uogolniac ;-/
    > i nie tylko Murzyni zostawiaja po sobie burdel...

    Hmmm no coz, w kwestii formalnej nie jest to zadne uogolnienie.
    To konkretny zarzut.
    W co spokojniejszych czarnych dzielniach Chicago, dewastowanie i zostawianie
    syfu jest wylacznie domena Murzynow.
    I TYLKO oni zostawiaja tam burdel ;))

    VomitroN

  • 10. Data: 2003-01-14 07:34:39
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    VomitroN napisał(a):

    > W co spokojniejszych czarnych dzielniach

    ;-)) no dziwne by bylo, gdyby to biali w tych dzielnicach zostawiali
    burdel ;PP, anyway nie czepiam sie ;-).