PracaGrupypl.praca.dyskusje › liczba godzin pracy ????

  • 1. Data: 2003-01-10 20:04:11
    Temat: liczba godzin pracy ????
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Niech mnie ktos zorietowany w temacie kodeksu pracy oswieci, ile w tej
    chwili jest godzin do przepracowania w tygodniu??? Kiedys bylo 42, ale mieli
    zmniejszyc do 41, a cos mi sie o uszy obilo ze do 40. wiec ile w tej chwili
    obowiazuje??? Bo muj kierownik twierdzi ze 42? Czy pracodawca moze zmienic
    te ilosc godzin regulaminem???

    pozdrawiam
    Xyloo

  • 2. Data: 2003-01-10 20:10:51
    Temat: Re: liczba godzin pracy ????
    Od: "makes" <r...@b...pl>

    Witam Towarzystwo
    Dzisiaj moją firmę najechał PIP :)

    ustawiłem swoje wielkie uszy i usłyszałem - 40 godzin tygodniowo --- heh heh

    soboty pa pa

    makes

  • 3. Data: 2003-01-10 20:26:01
    Od: "*Xyladecor*" <k...@t...pl.nospam.com>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niech mnie ktos zorietowany w temacie kodeksu pracy oswieci, ile w tej
    > chwili jest godzin do przepracowania w tygodniu???

    40 godzin tygodniowo.

    --
    Pozdrowka
    *Xyladecor*

  • 4. Data: 2003-01-10 21:24:47
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Xyloo! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > tej chwili obowiazuje??? Bo muj kierownik twierdzi ze 42? Czy
    > pracodawca moze zmienic te ilosc godzin regulaminem???

    He, he. 40 to ja robie w cztery dni. A praca jest od poniedzialku do
    soboty. Tak sie domyslalem, ze sie troche przepracowuje...

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2003-01-11 11:34:45
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Xyloo <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > obowiazuje??? Bo muj kierownik twierdzi ze 42? Czy pracodawca moze zmienic

    42 byly w 2001
    teraz doszlismy do 40 (w 2003 i nastepnych - niestety na razie koniec
    zmniejszania :-))

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2003-01-12 11:19:06
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > obowiazuje??? Bo muj kierownik twierdzi ze 42? Czy pracodawca moze zmienic

    Generalna zasada: 8 godz na dobę i przecięnie 40 godz. w 5 dniowym tygodniu
    pracy w przyjętym okresie rozliczeniowymnie nie dłuższym jak 4 miesiące
    (art.129 ze znaczkiem dwa Kp.). Są odstępstwa od powyższej zasady ale patrz
    kodeks.

  • 7. Data: 2003-01-20 16:58:48
    Temat: Odp: liczba godzin pracy ????
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    Użytkownik Xyloo <x...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avn8tm$a1i$...@n...tpi.pl...
> [...]
    chwili
    > obowiazuje??? Bo muj kierownik twierdzi ze 42? Czy pracodawca moze zmienic

    Zasadniczo 40 na tydzień w przyjętym okresie rozliczeniowym (najprościej
    rzecz ujmując średnia np miesięczna musi wyjść 40 godzin). Chyba że to
    praca w ruchu ciągłym (art 132 k.p.) wówczas może być 48 godz. na tydzień.
    Beata