PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo pracy - urlop

  • 1. Data: 2003-01-10 15:21:26
    Temat: Prawo pracy - urlop
    Od: "Michał Zajkowski" <z...@p...fm>

    1.

    Jak to jest...
    ..jesli pracuje na umowe o prace na 1/2 etatu to jaki urlop mi
    przysluguje?
    wczesniej nie pracowalem wogole na umowe o prace....
    ..teraz pracuje od 1 miesiaca...

    Po jakim czasie mi sie nalezy urlop i ile dni?

    -----------------------
    2.

    Po jakim czasie pracodawca musi podpisac z pracownikiem umowe?
    7 dni od rozpoczecia pracy?

    pozdrawiam....
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-13 20:45:37
    Temat: Re: Prawo pracy - urlop
    Od: "Tomasz" <t...@i...pl>

    Po 6 miesiącach przysługuje Ci 1/2 wymiaru urlopu, po roku uzupełniające
    parę dni ( zależy jaki masz wymiar: po 1 roku pracy + szkoła średnia - 18
    dni; po 6 latach + szkoła - 20dni; po 10 latach + szkoła - 26 dni).
    Umowa powinna być podpisana w ciągu 7 dni od rozpoczęcia pracy.