PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace) › Re: Tak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace)
    From: "Anutka" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tak sie zalatwia prace (nudnawe i frustrujace)
    Date: Mon, 13 Jan 2003 08:55:56 +0100

    > Tak, taki jest standard. Każdy z nas tu piszących jakby chciał to mógłby
    rozłozyc taką firmę (z taka
    > polityka zatrudnienia) na łopatki w ciągu miesiąca.
    > Ale nam sie nie chce. Kasiory mamy jak lodu i nie bedziemy przecież
    zakładać kolejnej firmy, żeby
    > tych cieniarzy wykurzyć z rynku.
    > Z naszym doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi przedsiębiorstwami
    możemy też w każdej chwili
    > zarabiać jako dyrektor generalny na przykład Coca Coli, ale po co?
    > Jeszcze po świętach jesteśmy zmęczeni, więc tylko sobie ponarzekamy na
> [...]
    wypowiedzi sa dlugie ale nic nowego nie wnoszą. Zarzucasz ze sie nie
    staramy, nie szuakmy pracy, tylko czekamy na manne z nieba. Wygląda na to ze
    latwo jest Ci kogos krytykowac, naigrywac sie, bo sam nie wiesz co to znaczy
    byc bezrobotnym.
    I nie wiem czemu sie czepiasz faktu ze ludzie sprzątają aby zarobic troche
    grosza. Jak masz cos do mnie, to napisz na priva.

    Pozdrawiam
    Ania

    GG 2874748