PracaGrupypl.praca.dyskusje › TETA Wroclaw

  • 11. Data: 2003-08-27 10:22:32
    Temat: Re: TETA Wroclaw
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bihqcg$38g$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
    [ ........... ]
    > > CU Janet
    > >
    > CU

    Chodzilo mi o sam fakt ze firm TETA nie jest czyms godnym polecenia bo wg
    mnie gdzie indziej mozna zarobic wiecej i nauczyc sie tez wiecej.
    Firma ciagnie na studentach (jak to robila na poczatku) a jezeli ktos pisze
    markowy soft to wybacz studentaki tego nie pociagna (co bylo widac swego
    czasu).
    Ale jak Ci sie tam podoba to czemu nie tylko wg mnie nie mozna pracowac
    ponizej pewnej granicy ktora to studenciki obnizaja niemilosiernie.

    CU Janet

  • 12. Data: 2003-08-27 10:33:50
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    > Chodzilo mi o sam fakt ze firm TETA nie jest czyms godnym polecenia bo wg
    > mnie gdzie indziej mozna zarobic wiecej i nauczyc sie tez wiecej.
    > Firma ciagnie na studentach (jak to robila na poczatku)

    dokladnie tak
    zawsze marzylismy aby Teta_Akademia wprowadzila Teta_bus na pwr

    > Ale jak Ci sie tam podoba to czemu nie tylko wg mnie nie mozna pracowac
    > ponizej pewnej granicy ktora to studenciki obnizaja niemilosiernie.
    ano, ale dla studenciakow to jest pierwsza dobra kasa , przynajmniej dla
    mnie byla

    reasumujac Droga Janet mamy EOT