PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prowizja

  • 1. Data: 2003-08-25 10:10:52
    Temat: Prowizja
    Od: "maicke" <m...@i...pl>

    Witajcie !
    Byłem w ostatnim czasie na rozmowie kwalifikacyjnej w pewnym salonie
    samochodowym, na stanowisko sprzedawcy.
    Sama rozmowa przebiegała w bardzo miłej atmosferze, jednak jak to zwykle
    bywa, padło ze strony
    przyszłego pracodawcy pytanie o moje oczekiwania płacowe.
    Oferta to stała pensja + prowizja ( w %) od wartości sprzedanego towaru
    (samochodu)..
    I tu jest moje pytanie, ile tych % ??
    Ma ktoś jakieś doświadczenie??

    Dodam ,że wartość sprzedawanych samochodów zaczyna się od około 30 tys.euro.

    Napiszę wkrótce ile powiedziałem
    PZDR
    maicke

  • 2. Data: 2003-08-25 10:15:26
    Temat: Re: Prowizja
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "maicke" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Napiszę wkrótce ile powiedziałem

    Ty napisz ile oni ci odpowiedzieli:)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##