PracaGrupypl.praca.dyskusje › TETA Wroclaw

  • 1. Data: 2003-08-25 09:16:45
    Temat: TETA Wroclaw
    Od: "B" <s...@t...pl>

    Witam!
    Prosiłabym o opinie na temat wyżej wymienionej firmy.
    Atmosfera, place...

    Dziękuje i pozdrawiam
    Barbara

  • 2. Data: 2003-08-25 09:35:46
    Temat: Re: TETA Wroclaw
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Prosiłabym o opinie na temat wyżej wymienionej firmy.
    > Atmosfera, place...
    >
    > Dziękuje i pozdrawiam
    > Barbara

    kilka lat temu...
    atmosfera , ludzie super
    place? DG

    a jak teraz...hmm na 100% gorzej ale jak bardzo to nie wiem

  • 3. Data: 2003-08-25 10:15:45
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Prosiłabym o opinie na temat wyżej wymienionej firmy.
> [...]
    Mialem w firmie niedawno wdrozenie ich systemu - pogadalem od czasu do czasu
    z konsultantami i wynika, ze obecnie jest lepij niz pare miesiecy temu kiedy
    to atmosfera byla niepewna i zwolnien bylo mnogo. Generalnie wg nich teraz
    jest OK

    Pozdr

  • 4. Data: 2003-08-25 13:11:58
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Mitch" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    kiedy
    > to atmosfera byla niepewna i zwolnien bylo mnogo. Generalnie wg nich teraz

    pewnie porzucili mysl o wejsciu na gielde i atmosfera sie uzdrowila...
    aha z tego co pamietam to w sobote basen byl dla pracownikow, no i silownia
    w tygodniu

  • 5. Data: 2003-08-26 13:02:41
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Prosiłabym o opinie na temat wyżej wymienionej firmy.
    > Atmosfera, place...

    Witam,

    Z wlasnego doswiadczenia powiem ze sprawu maja sie nastepujaco:
    - wymagana jest wlasna dzialalnosc gospodarcza (ale to jeszcze nie koniec
    nowinek)
    - placa na okresie probnym to okolo 1500 pln NETTO ( no i jeszcze ma sie
    DG ) , po okresie probnym 2200 albo jakos tak. Aby zarabiac normalne
    pieniadze to chyba trezba tam pracowac z 1000 lat ;-)
    - co do atmosfery to nie wiem bo nie pracowalem ale jak przy 1500 na reke
    moze byc OK to jest OK

    Pozdrawiam
    Janet

    ps.: caly czas szukaja ludzi z tego co obserwuje rynek

  • 6. Data: 2003-08-26 13:11:50
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Janet
    >
    > ps.: caly czas szukaja ludzi z tego co obserwuje rynek

    2200 przy atmosferze jaka byla na "produkcji" czyli na fabrycznej to o niebo
    wiecej niz 4000 w jakies przypadkowej sp z o.o.

  • 7. Data: 2003-08-26 13:15:23
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Janet
    >
    > ps.: caly czas szukaja ludzi z tego co obserwuje rynek

    Takie warunki przedstawili ci na wdrożeniowca czy na programistę?
    Bo takie wakaty ostatnio widziałam?

  • 8. Data: 2003-08-27 06:29:28
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    > Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości

    czy nie mylisz brutto/netto? malo scisla wypowiedz
    poza tym nie strasz DG - tylko zdrowotny zus placisz <100zl (chyba tyle
    wynosi), bo przeciezz umowe na 760 zl tez masz

  • 9. Data: 2003-08-27 07:33:54
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > czy nie mylisz brutto/netto? malo scisla wypowiedz
    > poza tym nie strasz DG - tylko zdrowotny zus placisz <100zl (chyba tyle
    > wynosi), bo przeciezz umowe na 760 zl tez masz

    Witam ponownie,

    A wiec :

    w braznzy od 5 lat i zaproponowano mi nastepujace zarobki:
    na DG 700 + 700 na umowe o prace czyli 1400 ;-) zaje..cie ale to juz inna
    sprawa czy to duzo czy malo ( chyba lepiej zarabia juz nauczyciel od
    Informatyki )

    Z tego co sie orientuje to majac dzialalnosc gospodarcza sam odkladasz na
    emeryturke bo tak naprawde z 700 pln na umowe o prace to niewiele odlozysz
    ;-)
    Mozna odliczac ( to jest plus DG ) ale pokaz mi osobe ktora zarabiajac 1400
    pln oplaca mieszkanie , odklada i jeszcze generuje koszta ;-)

    Co do atmosfery na FABRYCZNEJ to nie wnikam jaka jest ale wole poszukac
    firmy ktora placi na umowe 4000 i mam wszystki praca socjalne a na DG to juz
    jest roznie ;-)

    Wybor nalezy do Ciebie (ale Ty tam chyba pracujesz). Mam paru znajomych
    ktorzy tez tam pracowali ale znalezli normalna prace i sa teraz zadowoleni.
    Jezeli odpowiedz jest niezbyt scisla to uwiadom wszystkich jak zarabia sie w
    firmie TETA i ile zarabiasz sie np po 3 latach pracy, czym sie jezdzi i czy
    ma sie jakies perspektywy ??

    CU Janet

  • 10. Data: 2003-08-27 08:33:39
    Od: "Damian" <s...@...pl>

> [...]
    > na DG 700 + 700 na umowe o prace czyli 1400 ;-) zaje..cie ale to juz inna
    > sprawa czy to duzo czy malo ( chyba lepiej zarabia juz nauczyciel od

    z tego co wiem to minimum jest 760 - przynajmniej kiedys byla podwyzka w
    teta z 750 na 760 :)

> [...]
    1400
    > pln oplaca mieszkanie , odklada i jeszcze generuje koszta ;-)
    zgadza sie

    > Co do atmosfery na FABRYCZNEJ to nie wnikam jaka jest ale wole poszukac
    > firmy ktora placi na umowe 4000 i mam wszystki praca socjalne a na DG to
    juz
    > jest roznie ;-)

    ok, ale te 4kPLN odnioslem do tego co napisalas czyli 2,2kPLN na reke
    a poza tym w tak mlodym wieku martwic sie czy na twoja emeryture idzie 200
    czy 800 zl to lekka przesada
    nie to zebym byl beztroski ale mamy czas na zbieranie na emeryture, poza tym
    ofe nie jest jescze takie pewne

    > Wybor nalezy do Ciebie (ale Ty tam chyba pracujesz). Mam paru znajomych
    > ktorzy tez tam pracowali ale znalezli normalna prace i sa teraz
    zadowoleni.
    tak, ale poczatki mieli w teta tak jak ja, a to procentuje :)

> [...]
    > firmie TETA i ile zarabiasz sie np po 3 latach pracy, czym sie jezdzi i
    obecnie nie mam pojecia, kiedys chyba lepiej niz teraz piszesz, ale to w
    kazdej firemce kiedys zarabialo sie lepiej
    a czym jezdze...hmm moze mala przejazdzka?
    > CU Janet

    CU