PracaGrupypl.praca.dyskusjeTETA Wroclaw › Re: TETA Wroclaw
    From: "Damian" <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: TETA Wroclaw
    Date: Wed, 27 Aug 2003 10:33:39 +0200
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    Użytkownik "Janet" <j...@v...gate.pl> napisał w wiadomości
    news:bihmuh$d61$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > w braznzy od 5 lat i zaproponowano mi nastepujace zarobki:
    > na DG 700 + 700 na umowe o prace czyli 1400 ;-) zaje..cie ale to juz inna
    > sprawa czy to duzo czy malo ( chyba lepiej zarabia juz nauczyciel od
    > Informatyki )

    z tego co wiem to minimum jest 760 - przynajmniej kiedys byla podwyzka w
    teta z 750 na 760 :)

    > Z tego co sie orientuje to majac dzialalnosc gospodarcza sam odkladasz na
    > emeryturke bo tak naprawde z 700 pln na umowe o prace to niewiele odlozysz
    > ;-)
    > Mozna odliczac ( to jest plus DG ) ale pokaz mi osobe ktora zarabiajac
    1400
    > pln oplaca mieszkanie , odklada i jeszcze generuje koszta ;-)
    zgadza sie

    > Co do atmosfery na FABRYCZNEJ to nie wnikam jaka jest ale wole poszukac
    > firmy ktora placi na umowe 4000 i mam wszystki praca socjalne a na DG to
    juz
    > jest roznie ;-)

    ok, ale te 4kPLN odnioslem do tego co napisalas czyli 2,2kPLN na reke
    a poza tym w tak mlodym wieku martwic sie czy na twoja emeryture idzie 200
    czy 800 zl to lekka przesada
    nie to zebym byl beztroski ale mamy czas na zbieranie na emeryture, poza tym
    ofe nie jest jescze takie pewne

    > Wybor nalezy do Ciebie (ale Ty tam chyba pracujesz). Mam paru znajomych
    > ktorzy tez tam pracowali ale znalezli normalna prace i sa teraz
    zadowoleni.
    tak, ale poczatki mieli w teta tak jak ja, a to procentuje :)

    > Jezeli odpowiedz jest niezbyt scisla to uwiadom wszystkich jak zarabia sie
    > firmie TETA i ile zarabiasz sie np po 3 latach pracy, czym sie jezdzi i
    czy
    > ma sie jakies perspektywy ??
    obecnie nie mam pojecia, kiedys chyba lepiej niz teraz piszesz, ale to w
    kazdej firemce kiedys zarabialo sie lepiej
    a czym jezdze...hmm moze mala przejazdzka?
    > CU Janet

    CU