PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
    From: "zwykly facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukanie pracy - realia...
    Date: Wed, 10 Nov 2004 16:03:27 +0100

    "To Pisał Romek" napisal:

> [...]

    "zwykly_facet" odpisal:

    > Achaaa...
    >
    > No dzieki.

    To nie byla zbyt "komunikatywna" odpowiedz - a to poniewaz nie chcialo mi
    sie po prostu wdawac w dyskusje w stylu: "ja madrzejszy, a Ty glupszy".
    Doprecyzuje jednak, co dokladnie mialem na mysli, coby nikt tutaj nie poczul
    sie urazony...;)

    Jak juz wczesniej wspominalem, co w mojej ocenie wynika z calosci tresci
    postu rozpoczynajacego ow watek, w MOIM rozumieniu "zwykly" czlowiek, to
    taki, ktory nie ma na swoim koncie zadnych wiekszych sukcesow, nie posiada
    wyzszego wyksztalcenia, jakiegos wiekszego doswiadczenia w takiej czy innej
    dziedzinie, ani tez nie jest specjalista od tego czy tamtego - co oczywiscie
    stanowi swego rodzaju 'przenosnie' z punktu widzenia takich wlasnie ludzi.
    Dlaczego tak uwazam - co prawda w obecnych czasach wyzsze wyksztalcenie jest
    coraz powszechniejsze i posiada je coraz wiecej osob, ale nadal stanowi ono
    jakies 'osiagniecie', i - jak sadze - statystycznie wiecej jest ludzi z
    "tylko" srednim, niz z wyzszym wyksztalceniem

    Co do mojej osoby - ja rowniez jestem nastawiony na osiagniecie sukcesu,
    choc moze trzeba bylo myslec o tym ladnych kilka lat temu. Uwazam jednak, ze
    nigdy nie jest na to za pozno, wyksztalcenie i wiedze moge zdobyc (na pewno
    bym chcial), najpierw jednak musi byc mnie na to STAC - a zeby bylo mnie
    stac, musze miec jakas (i to w miare dobrze platna) PRACE.

    Czy masz jeszcze jakies watpliwosci, albo zastrzezenia do mojej wypowiedzi?
    ;)

    Nie pytam tu nikogo, co w zyciu zrobilem zle, a co JESZCZE moge zrobic, zeby
    bylo lepiej - majac juz te swoje 28 lat i na dzien dzisiejszy brak jakichs
    wiekszych osiagniec zawodowych.

    Pozdrawiam,
    zf