PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
  • Data: 2004-11-11 20:48:08
    Temat: Re: Szukanie pracy - realia...
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:cn0dis$fvr$1@news.onet.pl...

    > Jak mam być szczery, to ja takich ludzi "życiową ciamajdą" raczej nazywam.

    Masz prawo do wlasnego zdania - pamietaj jednak, ze nie nalezy wszystkich do
    JEDNEGO worka wrzucac, oceniajac ich wylacznie po pozorach... ;)

    A tak juz powazniej - ludzie popelnija w zyciu bledy, czasem pewne rzeczy
    docieraja do nich po czasie - i ja naleze do takich wlasnie osob. Co wcale
    nie znaczy, ze nie zamierzam nic juz z tym robic, ograniczajac sie wylacznie
    do narzekania, etc. - czego przykladem moga byc chocby te moje wypowiedzi, o
    ile ktos oczywiscie odbiera je "na moich falach", a nie poprzez pryzmat
    wlasnych doswiadczen i wlasnej osoby.

    > wiecej jest ludzi z
    >
    > Zgadza sie, że tak jest, ale może ci to w jakikolwiek sposób pomóc, że tak
    > się tym podniecasz?

    Niczym sie nie podniecam, zle mnie zrozumiales. Wyjasnilem jedynie rzeczowo
    gostkowi, ktory pisal w podobnym tonie, jaki Ty reprezentujesz, o co
    dokladnie mi chodzilo.

    > Tak więc moja krótka rada to myśl, pracuj i ucz się jeżeli rzeczywiście
    > chcesz coś więcej osiągnąć.

    A czy z moich wypowiedzi wynika inaczej? Do tego jednak potrzeba takze
    'srodkow', a na pewno nie zaszkodzi zasiegnac jezyka na "ppd" u ludzi,
    sposrod ktorych wielu wie na pewno wiecej ode mnie.

    Dzieki za wypowiedz i za rade.

    Pozdrawiam,
    zf