PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
  • Data: 2004-11-11 14:39:20
    Temat: Re: Szukanie pracy - realia...
    Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncp2gjf.obq.arturcz@blabluga.hell.pl...

    > Kilka wątków temu była dyskusja na ten temat. Wnioski można streścić
    > krótkim: nie warto. Szanse znalezienia pracy minimalne.

    A nie jest tak, ze potencjalny pracodawca - zanim zamiesci ogloszenie w
    prasie, UP, etc. - przeglada najpierw oferty zlozone bezposrednio u niego
    przez ludzi poszukujacych pracy? Przy odrobinie szczescia mozna chyba nawet
    trafic na taka oto sytuacje:

    POTENCJALNY PRACOWNIK: - jestem zainteresowany podjeciem pracy w ...........
    (tu nazwa firmy). Prosze mi powiedziec, jakie mozliwosci istnieja na dzien
    dzisiejszy?
    SZEF: - owszem, zastanawialismy sie, czy nie przydalby sie nam pracownik...

    > Choć może się
    > zdarzyć, że rachunek prawdopodobieństwa zadziała akurat na Twoją korzyść
    :)

    Otoz wlasnie - ale wspomniane 'szczescie' jest tu chyba 'niezbedne'...
    Pomijajac juz ewentualny wklad czasowy i finansowy przy takiej formie
    poszukiwania pracy...

    > Tyle, że przy takiej robocie można się naprawę wypalić.
    > Zwłaszcza, jak Ci się trafi dzień, gdy akurat wszyscy upierdliwi palanci
    > będą trafiać akurat na Ciebie.

    A dlaczego 'wypalic'? Czesto spotykam sie z tym wlasnie okresleniem,
    czytujac "ppd", i dotyczy ono roznych zawodow. Moim zdaniem nie nalezy zbyt
    latwo sie zniechecac. Przeciez praca - jakakolwiek by nie byla - stanowi
    raczej pasmo wyzwan, ktore nalezy pokonywac, a nie poddawac sie im,
    zniechecac i zalamywac rece z powodu kilku "upierdliwych palantow" ;)

    Pozdrawiam,
    zf