PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
  • Data: 2004-11-12 16:28:12
    Temat: Re: Szukanie pracy - realia...
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zwykly facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cn2is2$4s2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Fakt, iz ktos nie ma na swoim koncie takich czy innych sukcesow
    zawodowych,
    > wyzszego wyksztalcenia, itd. nie upowaznia nikogo, aby takich wlasnie
    ludzi
    > nazywac "zyciowymi ciamajdami" - jak to ujales bodajze dwa posty wyzej.

    Mnie absolutnie nie interesuje, jaki ktoś ma sposób na życie, jeżeli tylko
    uważa, że tak mu dobrze i nie wtrąca się do mojego sposobu.
    Teraz zareagowałem tylko dlatego, że w pewien sposób publicznie poprosiłeś
    o rade. Jak się domyślasz, aby zaradzić problemowi trzeba zacząć od jego
    przyczyny.

    vertret