PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy - realia... › Re: Szukanie pracy - realia...
  • Data: 2004-11-09 22:19:27
    Temat: Re: Szukanie pracy - realia...
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-09, zwykly facet <z...@t...pl> wrote:
    > Przyznaje, ze nie chodzilem jeszcze "od drzwi do drzwi", czyli od firmy do
    > firmy, pytajac bezposrednio u nich o mozliwosc pracy i skladajac tam swoje
    Kilka wątków temu była dyskusja na ten temat. Wnioski można streścić
    krótkim: nie warto. Szanse znalezienia pracy minimalne. Choć może się
    zdarzyć, że rachunek prawdopodobieństwa zadziała akurat na Twoją korzyść :)

> [...]
    > pracy same w sobie raczej zbyt wiele nie znacza - jest to, ze potrafie robic
    > tzw. "dobre wrazenie". Mowiac scislej, nie mam problemow z nawiazywaniem
    > nowych kontaktow, posiadam dar przekonywania, potrafie tez zjednywac sobie
    > ludzi - nie posiadam jednak 'udokumentowanego', stosownego doswiadczenia,
    > ktorym moglbym wykazac sie przed potencjalnym pracodwca. Chcialbym jednak
    > wykorzystac te wlasnie umiejetnosci w pracy, ktora - jak sadze - predzej czy
    > pozniej znajde. Pytanie tylko, gdzie i za jakie pieniadze...
    Jednym z pomysłów (aczkolwiek sądzę, że to raczej desperacki krok) jest
    praca w dziale obsługi klienta w jakimś markecie. Zdaje się, że tam jest
    spora rotacja kadr. Tyle, że przy takiej robocie można się naprawę wypalić.
    Zwłaszcza, jak Ci się trafi dzień, gdy akurat wszyscy upierdliwi palanci
    będą trafiać akurat na Ciebie. Możesz próbować szczęścia w callcenter,
    aczkolwiek nie mam pojęcia, jak tu wygląda rotacja. BTW, w jednym i w drugim
    przypadku zarobki nie są rewelacyjne.

    No i zawsze możesz zostać przedstawicielem handlowym...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Życie to życie - podobnie, jakbyś zamawiał konserwę w sklepie
    wysyłkowym - nigdy nie wiesz, czego się spodziewać :)