PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy

  • 11. Data: 2011-01-28 06:38:24
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 02:14, live_evil pisze:

    > I dlatego lepiej lekceważyć ludzi i nie informować ich o wynikach
    > rekrutacji w ogóle?

    To jest powszechny zwyczaj, a nie lekceważenie. Tak się utarło i tak jest.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-01-28 06:46:29
    Od: "Badura" <b...@g...com>

    całe te pracowanie jest bessensu Rzucilem robote 5 lat temu nazad i ma to
    gdzies nie oplaca sie tracic czas i zycie na prace

  • 13. Data: 2011-01-28 08:45:49
    Od: Polonus Anonim <n...@n...spam>

    On 28.01.2011 07:38, Liwiusz wrote:
    > To jest powszechny zwyczaj, a nie lekceważenie. Tak się utarło i tak jest.

    To jest lekceważenie, nawet jeśli jest powszechnym zwyczajem. Tylko
    potem trzeba na szukanie pracowników wydawać więcej jeśli się wielu do
    siebie zraziło. Myślę, że niektórzy nie obudzili się jeszcze i myślą, że
    są w latach 90-ych.

    mi

  • 14. Data: 2011-01-28 09:11:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 09:45, Polonus Anonim pisze:

> [...]
    > potem trzeba na szukanie pracowników wydawać więcej jeśli się wielu do
    > siebie zraziło. Myślę, że niektórzy nie obudzili się jeszcze i myślą, że

    Nie niektórzy, tylko większość, co oznacza, że nie jest to cecha tylko
    lat '90, ale i obecnych.

    W samym fakcie nieodpowiadania na ogłoszenia nie ma nic złego. Jest to
    tylko kwestia stosowanej ogólnie zasady.

    Nie poszukuje się przecież pracy tylko u danego pracodawcy, kandydat
    wysyła wiele zgłoszeń, i nic by nie zyskał, gdyby dostawał dziesiątki
    listów z nic nie znaczącą formułką. Ważne są przecież tylko odpowiedzi
    pozytywne.

    Ale jeśli już tak się upieramy: czy jak znajdę pracę, to mam wysyłać do
    tych 100 innych pracodawców list, iż pracę znalazłem i już jej nie szukam?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-01-28 09:12:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, live_evil <u...@o...pl> wrote:

    [...]

    > I dlatego lepiej lekceważyć ludzi i nie informować ich o wynikach
    > rekrutacji w ogóle?

    Przecież tych którzy przeszli się informuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2011-01-28 10:43:32
    Od: odk <o...@d...pg.gda.pl>

    > On 2011-01-28, live_evil<u...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przecież tych którzy przeszli się informuje.

    Informowanie każdego kto przysłał CV to ewidentnie przesada. Jednak tych
    których zaprosiło się na rozmowę to już by wypadało poinformować
    niezależnie od wyniku. Nawet taka informacja to rzadkość w PL.

    --
    Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

  • 17. Data: 2011-01-28 10:49:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-01-28, odk <o...@d...pg.gda.pl> wrote:

    [...]

    > Informowanie każdego kto przysłał CV to ewidentnie przesada. Jednak tych
    > których zaprosiło się na rozmowę to już by wypadało poinformować
    > niezależnie od wyniku. Nawet taka informacja to rzadkość w PL.

    Rzadkość bo to kosztuje. Czas pracownika. A i tak pptem pozostaje
    użeranie się z tymi którzy odmownej odpowiedzi nie zaakceptują.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2011-01-28 12:14:38
    Od: z <z...@g...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Rzadkość bo to kosztuje. Czas pracownika. A i tak pptem pozostaje
    > użeranie się z tymi którzy odmownej odpowiedzi nie zaakceptują.

    Mam taki okres w "karierze" :-) że to ja muszę się "użerać" (grzecznie
    odmawiać) pracodawcom którzy chcą mnie zatrudnić.
    Ci pracodawcy wcześniej przebierali jak w ulęgałkach. Ale to się
    zmieniło (brakuje ludzi). Może zmądrzeli a może po prostu na zimno
    skalkulowali co będzie ich mniej kosztowało.

  • 19. Data: 2011-01-28 12:21:07
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2011 11:49, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2011-01-28, odk <o...@d...pg.gda.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Rzadkość bo to kosztuje. Czas pracownika.

    Strasznie dużo czasu, jakieś kilkanaście minut. Nieraz jadę na rozmowę
    kawał drogi, kosztuje mnie to wiele godzin, a szkoda poświęcić kilka
    minut na poinformowanie mnie?

    --
    live_evil

  • 20. Data: 2011-01-28 12:28:57
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 28.01.2011 07:38, Liwiusz pisze:

    > To jest powszechny zwyczaj, a nie lekceważenie. Tak się utarło i tak jest.

    Informowanie kandydata, że zostanie poinformowany o wyniku rekrutacji
    bez względu na jej wynik z pełną świadomością, że nie zostanie jest
    lekceważeniem.

    --
    live_evil