PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sądzicie o telepracy?

  • 1. Data: 2011-01-22 14:25:42
    Temat: Co sądzicie o telepracy?
    Od: " Aleksander" <m...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję informacji na temat telepracy. Oczywiście wiem, co ten termin oznacza.
    Interesują mnie informacje na ten temat.
    Czy ktoś zetknął się już z taką formą pracy?
    Może ktoś już tak pracuje?
    Jakie są wymagania pracodawców w przypadku telepracy?
    Jakie są korzyści z takiej formy pracy?
    Kto może tak pracować?

    Pozdrawiam
    Aleksander

  • 2. Data: 2011-01-24 16:53:16
    Temat: Re: Co sądzicie o telepracy?
    Od: pandu <p...@p...net.cn>

    W dniu 22.01.2011 15:25, Aleksander pisze:
    > Poszukuję informacji na temat telepracy. Oczywiście wiem, co ten termin oznacza.
    > Kto może tak pracować?

    Spawacz, kierowca, sprzedawca w supermarkecie, ...