PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sylwester w pracy

  • 11. Data: 2005-01-01 10:41:05
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    jaQbek w news:cr4sag$bia$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Już wiesz, że nie przedłużą Ci?

    Jeszcze nie. Ale zazwyczaj zakladam gorsze warianty. Jesli bedzie lepiej to
    nie bedzie problemu. A jesli stanie sie tak jak zakladalem - bede na to
    przygotowany.

    > Ile w tej firmie przepracowałeś?

    Jedna ciaze ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 12. Data: 2005-01-01 14:18:39
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Moja firma dała pracownikom wolne już od 14 - i nie trzeba będzie
    >odrabiać tych wolnych godzin - tak powinna postąpić większość
    >"normalnych" pracodawców.

    wlasnie tym bardziej ze w tym dniu i tak pozytek z pracownikow prawie
    zerowy.. wszyscy mysla juz o imprezie.. a panie dodatkowo martwia sie
    czy zdaza sie wyrobic :)

    w mojej firmie wszyscy dostalismy odgornie wolne i w wigilie i w
    sylwestra :)
    wigilia za swieto sobotnie.. i sylwestra tez podpieli pod Nowy Rok w
    sobote (niby powinno sie to swieto odebrac w styczniu ale uznali ze
    tak bedzie lepiej i wszystkim to pasowalo :) )

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 13. Data: 2005-01-01 14:21:28
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Na pocieszenie powiem Ci ze moj maz co roku od ok 7 lat jak pracuje w pewnej
    >firmie ma remanent w Sylwestra i wraca tuz przed polnoca.

    idiotyzm :(
    to przyklad zlego zarzadzania moim zdaniem.. przeciez remament mozna
    zaplanowac albo na inny dzien albo rozlozyc w czasie..
    wyobrazam sie w jakiej atmosferze przebiega praca heh

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 14. Data: 2005-01-01 14:24:41
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na pocieszenie powiem Ci ze moj maz co roku od ok 7 lat jak pracuje
    > w pewnej firmie ma remanent w Sylwestra i wraca tuz przed polnoca.

    a może ma kogoś na boku ; )

    JackyX

  • 15. Data: 2005-01-01 15:10:21
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >a może ma kogoś na boku ; )

    to by co drugi rok wracal po polnocy :P

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 16. Data: 2005-01-01 19:12:04
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    > idiotyzm :(
    > to przyklad zlego zarzadzania moim zdaniem.. przeciez remament mozna
    > zaplanowac albo na inny dzien albo rozlozyc w czasie..

    W niektorych sytuacjach nie mozna, to znaczy mozna, narazajac sie sankcje
    karno-skarbowe.

    > wyobrazam sie w jakiej atmosferze przebiega praca heh

    Normalnej. 31 grudnia jest dniem roboczym. Byc moze Samoobrona po dojsciu do
    wladzy to zmieni. Ale wtedy podatki w trym kraju beda placic wylacznie
    urzednicy, nauczyciele i drobni sklepikarze.

    Bo za prowadzenie dzialalnosci gospodarczej, zwlaszcza zwiazanej z
    zatrudnianiem pracownikow, beda wsadzac albo do domu wariatow, albo do
    pierdla (za dzalanie na szkode firmy).

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 17. Data: 2005-01-01 19:27:04
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

    > to by co drugi rok wracal po polnocy :P
    ...bo to może jak w tym dowcipie: dziennikarz robi wywiad z pewnym facetem i
    zadaje pytanie:
    - co pan woli, seks czy Święta Wielkanocne ?
    Tamten odpowiada po namyśle:
    - seks... ale Święta są częściej...
    ;-)))))))))))))))))

    --
    Pozdrawiam noworocznie,
    Paweł

  • 18. Data: 2005-01-01 21:28:49
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cr4rqd$e4g$1@news.onet.pl Mrówka
    <m...@b...pl> pisze:

    > Teraz szefowie rzadza ,kieruja zyciem pracownika :(

    Nieprawda. Rządzą tylko życiem tchórzy, złamasów, włazidupów itp.

    Jotte

  • 19. Data: 2005-01-02 13:04:37
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cr3v7f$cnu$1@news.onet.pl> Witiia <w...@p...onet.pl>
    writes:
> [...]

    >Moja firma dała pracownikom wolne już od 14 - i nie trzeba będzie
    >odrabiać tych wolnych godzin - tak powinna postąpić większość

    W dzisiejszych czasach ciezko jest znalezc normalnych pracodawcow (z bylymi
    panstwowymi wlacznie).

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 20. Data: 2005-01-02 13:20:34
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

> [...]
    > sobote (niby powinno sie to swieto odebrac w styczniu ale uznali ze
    > tak bedzie lepiej i wszystkim to pasowalo :) )

    a w mojej firmie wszyscy się boją powiedzieć właścicielowi że za święta
    które wypadają w dzień wolny od pracy należy się wolne. Wiecie
    dlaczego?bo odpowiedziałby, że jak coś nie pasuje to poszukaj sobie
    innej pracy i ta osoba w najbliższym czasie musiałaby sobie poszukać
    innej pracy : )

    JackyX