PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sylwester w pracy

  • 1. Data: 2004-12-31 14:05:04
    Temat: Sylwester w pracy
    Od: ...@w...pl

    Wlasnie siedze oczekujac az nas wypuszcza. siedzimy w pracy, bo siedzi
    kierownik, a ten musial przyjsc podczas urlopu. robia w naszej firmie
    jakis remont (cos koncza). zlosliwosc ludzka nie zna granic. skoro on
    (kierownik) musial przyjsc to my musimy siedziec do czasu, az "majstry"
    skoncza. nikogo nie interesuje, ze po godzinach.

    zycze Wam udanego Sylwestra. Ja juz miec go nie bede.

  • 2. Data: 2004-12-31 14:11:23
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie siedze oczekujac az nas wypuszcza. siedzimy w pracy, bo siedzi
    .

    ciesz się że masz pracę a nie biadolisz - bo cały rok bedziesz narzekać.
    niektórzy pod mostem albo w kanałach spędzą nowy rok.

  • 3. Data: 2004-12-31 15:26:38
    Od: "Grzegorz" <b...@p...onet.pl>

    Polska mentalność. Nawet jak cie "wypuszczą" z roboty o godzinie 18 to
    spokojnie zdązysz sie wykąpać, kupić flaszke i na impreze. Ja tez bym chciał
    jechać na sylwestra gdzieś na odludzie a nie moge. Ciesze sie z tego co mam
    i radze ci też sie nauczyć cieszyć z tego co masz a nie marudzić jak jakaś
    lebieda ;)

    Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy

  • 4. Data: 2004-12-31 16:38:12
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

    > jechać na sylwestra gdzieś na odludzie a nie moge. Ciesze sie z tego co mam
    > i radze ci też sie nauczyć cieszyć z tego co masz a nie marudzić jak jakaś
    > lebieda ;)

    Właśnie pokazałeś polską mentalność.
    Wg niej pracownik nie ma żadnych praw, pracodawca jest cwaniakiem co
    tylko wykorzystuje pracowników, a o jakiś "ludzkich" odruchach to już
    nie ma mowy.

    Moja firma dała pracownikom wolne już od 14 - i nie trzeba będzie
    odrabiać tych wolnych godzin - tak powinna postąpić większość
    "normalnych" pracodawców.

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-12-31 18:38:01
    Od: "Paweł Sz." <p...@i...pl>

    Użytkownik "niusowe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > .
    >
    > ciesz się że masz pracę a nie biadolisz - bo cały rok bedziesz narzekać.
    > niektórzy pod mostem albo w kanałach spędzą nowy rok.
    Popieram !!! Na polach bawełny 200 lat temu niektórzy mieli jeszcze gorzej !
    :-P
    Ech... jedna rzecz to codzienna radość z tego, że się ma pracę a z drugiej
    poszanowanie pracownika i zwykła ludzka przyzwoitość...

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2004-12-31 19:38:05
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Paweł Sz. w news:cr468t$p91$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Ech... jedna rzecz to codzienna radość z tego, że się ma pracę a z
    > drugiej poszanowanie pracownika i zwykła ludzka przyzwoitość...

    A ja się cieszę, że mój pracodawca pozwolił mi wybrać. Dzięki temu nie
    wyszedłem tak jak inni kilka godzin wcześniej ale zostałem i w spokoju
    (żadnych telefonów!) mogłem uporządkować dokumenty ;-)))

    Szkoda tylko, że za miesiąc kończy mi sie umowa :-( Bezrobocie jest
    straszne :'-(

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2004-12-31 20:22:38
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: ...@w...pl [Fri, 31 Dec 2004 15:05:04 +0100]:

    No i prosze, moglam sie zakladac :)) Trzymaja czlowieka
    po godzinach w Sylwestra, a reakcje? Jeden mowi mu ze ma
    i tak sie cieszyc, a drugi informuje ze przeciez to jest
    normalne :)

    Szanowni Panstwo! Spadajac na Sylwestra zycze Nam wszystkim,
    zebysmy w tym Nowym 2005 zaczeli w koncu rownac w *gore* a
    nie tak jak do tej pory glownie w dol ;)

    Kira

  • 8. Data: 2005-01-01 00:43:55
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

> [...]
    > (kierownik) musial przyjsc to my musimy siedziec do czasu, az "majstry"
    > skoncza. nikogo nie interesuje, ze po godzinach.

    Na pocieszenie powiem Ci ze moj maz co roku od ok 7 lat jak pracuje w pewnej
    firmie ma remanent w Sylwestra i wraca tuz przed polnoca.

    Magda

  • 9. Data: 2005-01-01 00:45:18
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cr3v7f$cnu$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Moja firma dała pracownikom wolne już od 14 - i nie trzeba będzie
    > odrabiać tych wolnych godzin - tak powinna postąpić większość

    Niestety masz racje :(
    Teraz szefowie rzadza ,kieruja zyciem pracownika :(

    Magda

  • 10. Data: 2005-01-01 00:56:03
    Od: "jaQbek" <j...@n...spam>

    > Szkoda tylko, że za miesiąc kończy mi sie umowa :-( Bezrobocie jest
    > straszne :'-(
    Już wiesz, że nie przedłużą Ci ? Ile w tej firmie przepracowałeś ?