PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sylwester w pracy

  • 61. Data: 2005-01-04 19:16:44
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:creer9$juq$1@inews.gazeta.pl JackyX <j...@g...pl>
    pisze:

    > o ile wiem to w firmie musi być zatrudnione więcej jak 20 osób by mogły
    > powstać związki : (
    To nie tak. Do założenia ZZ trzeba od 10 osób uprawnionych. Są poza tym
    organizacje zakładowe i ponadzakładowe (np. branżowe), ma też znaczenie
    pojęcie reprezentatywności itd.
    Jest sporo możliwości.

    > Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z baronów
    > związkowych
    Nie jestem baronem, bo nie jestem baranem. ;)

    Jotte

  • 62. Data: 2005-01-06 11:18:47
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 4 Jan 2005 17:07:40 +0100, gdy "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał:

    >O to ze podstawa do sporzadzenia bilansu sa m. im. wyniki spisu z natury,
    >ktory powinien byc wykonany na ostatni dzien roku obrachunkowego. Jezeli
    >wykonasz go w innym (pozniejszym) dniu to narazisz sie na nieprzyjemnosci:
    >a) male - jezeli do dnia spisu nie wykonasz operacji gospodarczej majacej
    >wplyw na stany podlegajace inwentaryzacji,

    a... przepraszam, kto sprawdzi jeśli pracownicy przyjdą w niedzielę
    2 stycznia i zrobią spis z natury na 31XII?

    r.

  • 63. Data: 2005-01-06 21:59:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > Stało się to Tue, 4 Jan 2005 17:07:40 +0100, gdy "szomiz"

    > a... przepraszam, kto sprawdzi jeśli pracownicy przyjdą w niedzielę
    > 2 stycznia i zrobią spis z natury na 31XII?

    Pierwsza lepsza kontrol. Przy ktorej jakis malo rozgrarniety pracownik nie
    chlapnie kiedy to na prawde bylo. Nie mowiac o ewentualnosci kablowania
    przez wiecznie niezadowolonych.

    Poza tym - spis w niedziele to nadgodziny w dniu ustawowo wolnym od pracy.
    Poza tym - wiekszosc Polakow baulje jednak w domowych pieleszach, wiec MSZ
    woli kilka godzin wiecej w Sylwestra niz zarywac dzien w ktorym moga o pracy
    nie myslec.
    Poza tym - sa przesady, zeby na nowy rok nie zostawiac spraw ze starego.

    sz.

  • 64. Data: 2005-01-06 22:49:28
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 22:59:51 +0100, szomiz

    > Pierwsza lepsza kontrol. Przy ktorej jakis malo rozgrarniety pracownik
    > nie
    > chlapnie kiedy to na prawde bylo. Nie mowiac o ewentualnosci kablowania
    > przez wiecznie niezadowolonych.

    Mozna robic roczny spis z natury w innych terminach niz 31-12.
    Co najmniej tydzien wczesniej o jego terminie musi byc powiadomiony
    odnosny urzad skarbowy.
    Do kwotowych wynikow spisu sa dodawane i odejmowane ruchy magazynowe aby
    dac stan na 31-12.
    Nie wiem, jakie jeszcze wymogi musza byc spelnione, aby tak manewrowac
    jego terminem, ale w ostatniej firmie rokrocznie robilismy go w
    listopadzie, a kiedys w styczniu.
    Moze ta mozliwosc jest zalezna od obrotow furmy a moze kazdy tak ma prawo
    postapic?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 65. Data: 2005-01-07 08:41:29
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:crkcge$979$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Poza tym - spis w niedziele to nadgodziny w dniu ustawowo wolnym od pracy.

    Hehe,nadgodziny powiadasz,a co to takiego ? ;-)

    > Poza tym - wiekszosc Polakow baulje jednak w domowych pieleszach, wiec MSZ
    > woli kilka godzin wiecej w Sylwestra niz zarywac dzien w ktorym moga o
    pracy
    > nie myslec.

    No i fajnie,ale malzonek chcialby isc sie pobawic w takim dniu :)

    > Poza tym - sa przesady, zeby na nowy rok nie zostawiac spraw ze starego.

    E tam :)

    Magda