PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy? w umowie o dzielo

  • 1. Data: 2003-02-05 19:20:01
    Temat: Swiadectwo pracy? w umowie o dzielo
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    Witam pierwszy raz pisze na grupe i mam pytanie:
    Czy jesli pracowalam na umowe o dzielo pracodawca powinien wystawic mi
    swiadectwo pracy? Gdyz pracodawca stwierdzil, ze w tej umowie nie
    obowiazuje.
    Magda

  • 2. Data: 2003-02-05 19:21:53
    Temat: Re: Swiadectwo pracy? w umowie o dzielo
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam

    Pracodawca ma rację , ponieważ byłeś zatrudniony na post. kodeksu cywilnego a
    nie pracy. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-05 19:46:58
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jesli pracowalam na umowe o dzielo pracodawca powinien wystawic mi
    > swiadectwo pracy? Gdyz pracodawca stwierdzil, ze w tej umowie nie

    Umowa o dzielo wynika z kodeksu cywilnego, natomiast o prace z kodeksu pracy
    i tylko w tym drugim przypadku pracodawca ma obowiazek wystawic Ci
    swiadectwo pracy. Ty jedynie mozesz poprosic o zaswiadczenie ze tam
    pracowalas badz o wystawienie referencji.

    Agnieszka

  • 4. Data: 2003-02-06 07:47:41
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    > Czy jesli pracowalam na umowe o dzielo pracodawca powinien wystawic mi
    > swiadectwo pracy? Gdyz pracodawca stwierdzil, ze w tej umowie nie

    swiadectwo pracy nie,
    ale pamietaj, ze musi ci wystawic pit 8b do 15 marca roku nastepujacego
    po umowie o dzielo.