PracaGrupypl.praca.dyskusje › na temat pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2003-02-05 18:29:11
    Temat: na temat pl.praca.oferowana
    Od: " LELO" <l...@w...pl>

    Witam.
    Zauważyliście to drodzy grupowicze, na grupie "pl.praca.oferowana"
    wszystkie dodawane ogłoszenia sa w jednym czasie. Np za dzień dzisiejszy od
    godz.15:12 do godz 15:19. W inne dni jest podobnie mała różnica czasu. Albo
    wszyscy oferujący tam prace są tacy "identyczni" albo ktoś te ogłoszenia
    wcześniej "segreguje", a następnie na grupe wrzuca.

    pozdr. Maciek

  • 2. Data: 2003-02-05 18:32:19
    Temat: Re: na temat pl.praca.oferowana
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    " LELO" <l...@w...pl> wrote in news:b1rl6k$9qr$1@atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach cala tresc.../

    Przeczytaj :

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    P.S. Grupe moderuje R.Kubik.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-05 18:35:22
    Od: " LELO" <l...@w...pl>

    Dzięki za szybko odpowiedź.
    Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam.
    P.S. Teram rozumie dlaczego, popieram.

    pozdr. Maciek

  • 4. Data: 2003-02-05 18:47:53
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " LELO" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za szybko odpowiedź.
    > Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam.
    > P.S. Teram rozumie dlaczego, popieram.
    >
    > pozdr. Maciek

    Grzecznie swie zapytales, grzecznie ci odpowiedziano, pytanie bylo jak
    najbardziej pasujace do do tematyki grupy, na ktorej je zamiesciles.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 5. Data: 2003-02-15 11:18:55
    Od: "Tomek Wisniewski" <t...@o...pl>