PracaGrupypl.praca.dyskusje › teksty przepisuję

  • 1. Data: 2003-02-05 13:49:02
    Temat: teksty przepisuję
    Od: p...@o...pl

    Zajmuję się przepisywaniem tekstów polskich i obcojęzycznych z rękopisów i
    maszynopisów.

    Teksty polskie spisuję także z kaset audio, wideo i plików dźwiękowych.
    Adiustacja tekstów w języku polskim.

    Teksty w obcych jezykach: angielskie, francuskie, włoskie, łacińskie,
    esperanto, hiszpańskie, szwedzkie itp. oraz rosyjskie (cyrylica).

    Poszukuję pracy stałej lub dorywczej.

    Małopolska, Kraków lub praca zdalna.

  • 2. Data: 2003-02-05 14:47:24
    Temat: Re: teksty przepisuję
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 5 Feb 2003 14:49:02 +0100, p...@o...pl zakodował:

    >Poszukuję pracy stałej lub dorywczej.

    I chcesz o tym porozmawiać??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-09 00:31:25
    Od: p...@o...pl

    Przy okazji wątku: 50-latkowie w nowej rzeczywistości ktoś doradzal pani
    szukającej pracy, żeby podała swoje CV tu na liście - może ktoś coś doradzi.
    Ja też mam 50 lat oraz 500 zlotych renty i dylemat: opłacić mieszkanie czy
    kupić coś do jedzenia.
    Może ktoś poradzi jak znaleźć pracę? Już nie mam siły - wciąż natykam się na
    barierę: Kobieta? 50 lat? DZIĘKUJEMY, nie mamy o czym rozmawiac.
    Bolesne i upokarzające.

  • 4. Data: 2003-02-09 10:33:41
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > Może ktoś poradzi jak znaleźć pracę? Już nie mam siły - wciąż natykam się na
    > barierę: Kobieta? 50 lat? DZIĘKUJEMY, nie mamy o czym rozmawiac.

    To chyba ja wtedy radziłem, aby podać co sie umie. Teraz też tak radze. Od chwalenia
    sie tylko
    wiekiem pracy sie nie znajdzie.

    mer

  • 5. Data: 2003-02-09 11:57:25
    Od: flyer <f...@g...pl>

    p...@o...pl napisał:

> [...]
    > Może ktoś poradzi jak znaleźć pracę? Już nie mam siły - wciąż natykam się na
    > barierę: Kobieta? 50 lat? DZIĘKUJEMY, nie mamy o czym rozmawiac.

    Moze nie bede odkrywczy ale:

    - czesc pracodawcow pala dziwna checia (brak jakichs kosztow, jakies
    dofinansowanie czy ograniczenie "odgorne" ich dozwolonych zarobkow?) do
    zatrudniania rencistow/-ek, wiec moze sprobuj odpowiadac na takie
    ogloszenia rowniez i nie ukrywac faktu posiadania renty;

    - nie wiem u ilu bylas pracodawcow, ale mozliwe ze u niezbyt duzej ich
    liczby i po prostu przyjelas NAJPROSTSZE wyjasnienie, dlaczego
    przegrywasz - PRAWDZIWE wyjasnienie nie jest takie proste i czestokroc
    jest kazdorazowo, u kazdego pracodawcy inne. Jezeli zgadlem, ze nie
    "zaliczylas" np. 100 pracodawcow, to nie masz sie czemu dziwic - tu na
    grupie, co pewien czas, wypowiadaja sie ludzie, mlodzi, piekni, mezni,
    ze na powiedzmy 200 ofert dostali tylko kilka rzeczowych odzewow. Chyba
    takie czasy, ze sila nie tkwi w jakosci ale przewaznie w ilosci ;).

    Flyer