PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobić żeby dostać wizę do USA?

  • 1. Data: 2003-02-05 15:05:02
    Temat: co zrobić żeby dostać wizę do USA?
    Od: p...@p...onet.pl

    Ludzie Kochani,
    dacie mi odrobinę nadziei i napiszcie jak Wam się udało uzyskać wizę do USA,
    albo dlaczego Wam jej nie dano - jakich chwytów się wystrzegać. W ubiegłym roku
    konsul podarował mi studencką wizę J1 na 5 lat, ale podobno nie mogę na nią
    znowu wjechać, zresztą wszystkie programy W&T są już przeładowane.
    Zdesperowana będę próbowac z wizą turystyczną, a wiem, że szanse są coraz
    mniejsze.
    Dziękuję za pomoc, Paulina

  • 2. Data: 2003-02-05 15:40:07
    Temat: Re: co zrobić żeby dostać wizę do USA?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > znowu wjechać, zresztą wszystkie programy W&T są już przeładowane.
    > Zdesperowana będę próbowac z wizą turystyczną, a wiem, że szanse są coraz
    Siema.
    Mozesz uslyszec tu mnostwo dobrych rad odnosnie tego jakie zaswiadczenia
    wziac, jak sie ubrac i co mowic, ale prawda jest taka, ze to nic nie
    znaczy - albo spodoba im sie twoja buzia albo nie. Wiec tak naprawde nikt ci
    tu dobrej i sensownej rady nie udzieli bo nie ma jak. Mowie of coz o wizie
    turystycznej.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-02-05 18:02:29
    Od: "karol" <k...@t...pl>

> [...]
    ci
    > tu dobrej i sensownej rady nie udzieli bo nie ma jak. Mowie of coz o wizie

    dokladnie. nie ma zasad. mi raz nie dali, a za rok mi dali na 10 lat.
    ruletka.

    karol

  • 4. Data: 2003-02-05 21:02:11
    Od: "komandor" <f...@p...onet.pl>

    > dacie mi odrobinę nadziei i napiszcie jak Wam się udało uzyskać wizę do
    USA,
    > albo dlaczego Wam jej nie dano - jakich chwytów się wystrzegać.

    Konsul zazwyczaj pyta kim z zawodu są rodzice. Mozna powiedziec co kolwiek,
    nie sprawdzają tego na 100%. Polecam 'mam jest ksiegowa' i 'tata jest
    taksowkarzem'.
    Do tego trzeba byc milym, usmiechnietym, sprawiac wrazenie szczesliwego
    czlowieka. Jesli umiesz to rozmawiaj z konsulem po angielsku.
    Tylko tyle moge Ci pomoc.

    --
    pozdrawiam,
    komandor

  • 5. Data: 2003-02-06 09:20:25
    Od: Ireneusz Pełech <i...@c...com.pl>

> [...]
    > Do tego trzeba byc milym, usmiechnietym, sprawiac wrazenie szczesliwego
    > czlowieka. Jesli umiesz to rozmawiaj z konsulem po angielsku.

    Dokladnie. A na dodatek to ladnie sie ubierz. Moze to glupie, ale tak
    bywa. Kumpel zaz poszedl w dznach i jakiejs polowce i nie dostal. ALe
    obo stal koles ubrany w gajerze, pod krawatem itp. I od reki dostal.
    Koles na drugi raz poszedl w gajerku, dobra woda po goleniu i nie bylo
    problemu. Powiedzial, ze jak porownuje te dwie rozmowy to niebo a
    ziemia. Po prostu, starajac sie o wize turystyczna muszisz spawiac takie
    wrazenie, ze na pewno nie jedziesz tam pracowac.

    Ja staralem sie dwa razy o wize turystyczna (sponsorowana przez ocja,
    ktory jest obywatelem US), ale dwa razy nie dostalem. Pierwszy raz
    dlatego, ze moji stazy sa po rozwodzie i pani konsul powiedziala, ze oni
    nie chca miec klopotow rodzinnych z moja osoba (bo mialem jeszcze
    ponizej 21 lat), a za drugim razem, dostalem odpowiedz, ze nie zdolalem
    przekonac pani konsul, ze nie chce tam nielegalnie zostac.

    Teraz staram sie o zielona karte, a to juz inna sprawa i inne podejscie.

    --
    Pozdrowka
    Monsoft

    ->Atari Internet Magazyn <-
    http://www.atari.cuprum.com.pl

    ->Usługi Informatyczne <-
    http://www.monsoft.republika.pl

  • 6. Data: 2003-02-06 11:35:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Ireneusz Pełech" <i...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
    <cut>
> [...]
    > obo stal koles ubrany w gajerze, pod krawatem itp. I od reki dostal.
    > Koles na drugi raz poszedl w gajerku, dobra woda po goleniu i nie bylo
    <cut>
    Eeee tam, moj kumpel poszedl na rozmowe wygladajac jak lachmaniarz, w
    koralikach, z dredami i dostal z marszu na 10 lat, a jedyne o co go zapytali
    to czy ma ze soba index - i dostal wize.
    Z kolei znajoma widziala akcje kiedy glosnik wyszczekal 'pierwsze 30 osob
    zglosi sie po wizy, reszcie dziekujemy' i tyle. Nie ma zasady - i to jest
    jedyna zasada ktorej oni przestrzegaja.
    pozdrawiam
    /p