PracaGrupypl.praca.dyskusje › Śmiechu warte skurwysyństwo

  • 1. Data: 2004-12-23 00:03:26
    Temat: Śmiechu warte skurwysyństwo
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Wlasnie przyszedl do mnie kolega i podzielil sie wrazeniami z rozmowy
    kwalifikacyjnej.
    Stanowisko techniczne nazwijmy to specjalista d.s. sieci i VoIP u operatora
    VoIP. Wynikajacy z oferty zakres zadan to instalacje i wdrozenia urzadzen
    VoIP i rozudowa sieci. Rozmowe zaaranzowano w UP gdzie umieszczone bylo
    ogloszenie.
    I teraz co nstepuje:
    1-sze pytanie na zagwozdke z jakiegos speficznego zagadnienia dotyczacego
    ekploatowanych przez firme urzadzen VoIP.
    Koles mowi ze akurat nie pracowal z tymi urzadzeniami itd. Pada konkluzja:
    nie ma pan niestety predyspozycji na to stanowisko, ale proponujemy Panu
    stanowisko przedstawiciela handlowego i tu padaja warunki i jest mu
    podsuwana przygotowana wczesniej umowa w ktora wystaczy wpisac dane osobowe.
    Kwota oczywiscie 824 brutto plus jakies tam premie uznaniowe ktorych nigdy
    nie bedzie i limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow miesiecznie
    na kwote minimum 10 tys..
    Kumpel odmowil ze smiechem, rzucil jakas uwage o stracie czasu i wyszedl.
    Ale nie w ciemie bity poczekal na kolejnego goscia ktory wchodzil na
    "rozmowe". Kiedy wyszedl okazalo sie ze odegrali dokladnie ten sam
    scenariusz.
    Ide o zaklad ze nie bylo wcale tego pierwotnie oferowanego stanowiska.
    Kumpel smial sie ztego ale szlag go zaczal trafiac jak mi o tym opowiadal-
    szukaja jeleni ktorzy popracuja za darmo... Taki PH albo sie zniecheci albo
    nie bedzie wyrabiac limitow i go wyleja, a klientow jak chociaz 2 znajdzie
    to uoperatora zostana i kasy troche zostawia.
    Dodam ze kumpel nie byl zielony, blisko 5 lat w firmie softwareowej przy
    wdrozeniach aplikacji i baz danych.
    Nie podaje nazwy firmy bo osobiscie tam nie bylem i moglbym cos przekrecic
    ale to jeden z operatorow tanich rozmow miedzymiastowych/miedzynarodowych.
    Cafniactwo, buractwo i smieszne skurwysynstwo. Ot co.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 2. Data: 2004-12-23 02:12:25
    Temat: Re: Śmiechu warte skurwysyństwo
    Od: vic <v...@u...o2.pl>

    Jackare wrote:

    > Nie podaje nazwy firmy bo osobiscie tam nie bylem i moglbym cos przekrecic

    To jak sobie przypomnisz, podaj, żeby inni nie musieli tracić czasu
    na chodzenie na rozmowy do prymitywów.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-12-23 07:43:26
    Od: e...@o...pl

    > To jak sobie przypomnisz, podaj, żeby inni nie musieli tracić czasu
    > na chodzenie na rozmowy do prymitywów.
    >
    > pozdr.

    Ja byłam już na wielu rozmowach kwalifikacyjnych i tak jak napisałeś wiele
    firm szuka jeleni do pracy za darmo (może na dwóch rozmowach sytuacja
    wyglądała poważnie ale reszta - porażka!)

    Pozdr.

    E.

  • 4. Data: 2004-12-23 10:01:02
    Od: "zbychu" <z...@x...wp.pl>

    Pewnie to firma zwiazana z Eureco lub Stad Point?
    Tez mialem z nimi kontakt, niezle krecą i zciemniaja.
    Opowiadają niesamowite rzeczy a i tak zawsze chodzi o przedstawicielstwo
    hadlowe.
    wystrzegajcie sie takich cwaniakow
    pozd

  • 5. Data: 2004-12-23 18:33:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości news:cqd27u$56v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kwota oczywiscie 824 brutto plus jakies tam premie uznaniowe ktorych nigdy
    > nie bedzie i limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow
    > miesiecznie
    > na kwote minimum 10 tys..

    No to się sfrajerował, rozumiem że to była umowa o pracę. Powinien podpisać
    i iść na zwolnienie, albo trochę popracować aż go zwolnią z braku wyników.
    Podaj nazwę to się u nich zatrudnię.

  • 6. Data: 2004-12-23 20:09:20
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > No to się sfrajerował, rozumiem że to była umowa o pracę. Powinien
    > podpisać i iść na zwolnienie, albo trochę popracować aż go zwolnią z braku
    > wyników. Podaj nazwę to się u nich zatrudnię.
    Przecież nie mam nic o umowie o pracę.
    Poza tym wyraźnie jest napisane, że żeby dostać podstawę trzeba mieć wyniki.
    --
    Pozdrawiam Robert W.
    Kadu: 7667533

  • 7. Data: 2004-12-23 20:38:10
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert W." <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież nie mam nic o umowie o pracę.
    > Poza tym wyraźnie jest napisane, że żeby dostać podstawę trzeba mieć
    > wyniki.
    > --
    [cytat]
    Kwota oczywiscie 824 brutto plus jakies tam premie uznaniowe ktorych nigdy
    nie bedzie i limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow miesiecznie
    na kwote minimum 10 tys..
    [koniec cytatu]

    sugeruje to umowę o pracę.

  • 8. Data: 2004-12-24 07:46:06
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2004 21:38:10 +0100, <t...@p...onet.pl> napisał:

    > sugeruje to umow? o prac?.
    tylko sugeruje. Mialem juz do czynienia z takimi firmami z IT. Najczesciej
    byly to jednoosobowe dzialalnosci. Takiemu sie znudzila akwizycja i
    postanawial zatrudnic handlowcow. Oferowal oczywiscie wspaniale
    perspektywy i "wynagrodzenie uzaleznione od wynikow". Np. podstawa (przy
    wyrobieniu jakiegos tam targetu) + prowizja.

    Jest to chyba nielegalne, ale jak wiele nielegalnych rzeczy w tym panstwie
    czesto spotykane :-(

    --
    Bonza
    pager 0642299084

  • 9. Data: 2004-12-24 08:42:44
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Kwota oczywiscie 824 brutto plus jakies tam premie uznaniowe ktorych nigdy
    > nie bedzie i limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow
> [...]

    W którym miejscu?

    > limity do wypracowania na podstawowa place
    To wyjaśnia wszystkie wątpliwości.

  • 10. Data: 2004-12-24 08:56:54
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > W którym miejscu?

    824 zł minimalne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę.
    Premie uznaniowe również występują przeważnie w umowach o pracę.

    > To wyjaśnia wszystkie wątpliwości.

    [cytat]
    limity do wypracowania na podstawowa place: 15 umow miesiecznie
    na kwote minimum 10 tys..
    [koniec cytatu]

    podstawowa płaca - również sugeruje umowę o pracę - nie wyrobisz normy
    jesteś zwolniony.

    Oczywiście nie muszę mieć racji i pewnie jest to umowa zlecenie, ale więcej
    informacji wskazuje na umowę o pracę niż na zlecenie.