PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż

  • 1. Data: 2004-12-22 19:58:15
    Temat: Staż
    Od: "Piotr Opara" <g...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Jestem tegorocznym absolwentem, od kilku miesięcy bezskutecznie poszukuję
    pracy. Zazwyczaj już na wstępie dyskwalifikuje mnie brak doświadczenia.
    Uznałem że najlepiej będzie podjąć staż (lepiej kilka miesięcy pracować za
    darmo niż kolejne kilka miesięcy być bezrobotnym).
    Jak powinienem podejść do problemu ? W jaki sposób zwrócić się do firmy z
    prośbą o przyjęcie jako stażystę ? Czy wysłać CV z zaznaczeniem że,
    poszukuję stażu, czy może zwrócić się do UP ?
    Czy ktoś już przerabiał ten problem i mógłby mi udzielić jakichś wskazówek
    ??
    Z góry dziękuję.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-12-22 23:45:13
    Temat: Re: Staż
    Od: quirky <q...@W...pl>

    > W jaki sposób zwrócić się do firmy z
    > prośbą o przyjęcie jako stażystę ? Czy wysłać CV z zaznaczeniem że,
    > poszukuję stażu?

    dołączam się do pytania :)
    pozdrawiam
    quirky

  • 3. Data: 2004-12-23 01:06:11
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

    "Piotr Opara" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > poszukuję stażu, czy może zwrócić się do UP ?
    > Czy ktoś już przerabiał ten problem i mógłby mi udzielić jakichś wskazówek

    Witam
    zastosuj wszytskie sposoby:)
    UP
    skladaj podania do firm zaznaczaj ze chodzi Ci o odbycie stazu,
    szukaj ogloszen firm poszukującycyh stazystow

    Generalnie frmy chetnie przyjmuja stazystow, bo nie placa za nich,
    fakt ze pensja jest niska okolo 450 zl (tak mi sie wydaje), ale
    zdobywasz cenne doswiadczenie.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-12-23 18:31:13
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > Generalnie frmy chetnie przyjmuja stazystow, bo nie placa za nich,
    > fakt ze pensja jest niska okolo 450 zl (tak mi sie wydaje), ale
    > zdobywasz cenne doswiadczenie.

    to sie zgadza! Staz a pozniej prace interwencyjne! na stazu 450 a na pracach
    interwencyjnych 930zl (450zl placi UP a reszte pracodawca)
    co do doswiadczenia to wszystko zlezy od firmy! ja osobiscie nie jestem
    zadowolony!przez caly okres stazu perfekcyjnie nauczylem sie uzywac Xero i
    nocic towary do magazynu!
    pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat

  • 5. Data: 2004-12-23 18:58:48
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Piotr Opara" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak powinienem podejść do problemu ? W jaki sposób zwrócić się do firmy z
    > prośbą o przyjęcie jako stażystę ? Czy wysłać CV z zaznaczeniem że,
    > poszukuję stażu, czy może zwrócić się do UP ?

    Do UP, UP przydziela staze. Z tego, co wiem, w przypadku przyjscia do UP z
    namiarami na firme gotowa wziac akurat Ciebie na staz jestes zdany na laske
    urzednikow, bo w teorii to ma isc tak: pracodawca zglasza chec przyjecia
    stazysty do UP i wymienia warunki, jakie ma spelniac ta osoba, UP znajduje
    sam kandydatow i przedstawia im oferte stazu. Bywa, ze urzednicy pomoga
    skojarzyc sie dobranej juz parze, ale nie zawsze.

    I.

  • 6. Data: 2004-12-29 21:31:17
    Od: slimak <s...@U...com.pl>

> [...]
    > sam kandydatow i przedstawia im oferte stazu. Bywa, ze urzednicy pomoga
    > skojarzyc sie dobranej juz parze, ale nie zawsze.

    ale to musze byc w UP zarejestrowany jako bezrobotny aby moc odbyc taki
    staz interwencyjny?